ehe...salam semua..aku baru balik dari Pining..kursus..t ade time aku hupdate pasal Pining yup..kalau rajin..huuu..
hurmmm..kalau nak berkawan..paras rupa toh penting ke??hurrrrmmm..kalau nak berkawan..pada aku..kejujuaran..keikhlasan itu yang penting..paras rupa..no dua..
semalam aku on chat room..ade hamba Allah nie..
mangkuk:awk share la pic..
aku:nak buat ape..
mangkuk:saje nak kenal kenal..
aku:owh..nak kenal kenal kene bg pic la..
mangkuk:yela..baru la kite tau dengan sape kite chat..
aku:okek..kalau gitu sy bg pic Siti Nurhaliza la..awk bayangkanlah awk tengah chat ngan Siti..
mangkuk:ala..awk tak nak bg pic awk ke..
aku:awk nak ke..sy kan..hitam..banyak jerawat batu..
mangkuk:hurmmm??nasib baik awk tak bagi lg..kalau tak..tak tido sy malam nie..
hampeh je..eeeeee..selalu nye la kan..orang yg macam nie..org yg tak berapa nak hensem..biase lah..tak hensem bajet hensem..nak yg lawa lawa je kan..hahaha..disebabkan dye dah tunjuk ketidak henseman dye melalui perilaku dye..so..dengan itu..keheseman menjadi keutamaan aku untuk org yg bajet hensem nie..yg hensem pon ade gak la ginie..tapi tak ramai..
tak perlu mencari teman secantik Balqis andai diri tak sehebat Sulaiman..
p/s:nasib aku tak bagi..kalau aku bagi..takut dye tangkap cintan kat aku lak..ngehaha..(perasan okek)..hahaha..





