Tuesday, February 15, 2011

new blogggg...

eeeuuuwwww...this is ma new blog okek..blog aku yg lame sudah dijangkiti virus..aku sangat la geram dengan ini org...oreochoc.blogspot yg telah menyebarkan virus ke blog aku...GERAMMMMMM sangat2 ngan kao tau x...
aku rase na jerit jerit kat telinga kao sampai kao pekak supaye kao tau yg aku sebenanye bukanlah suke...tapi GERAM teramat amat...BODOHHHH...aku sangat sayang blog aku toh even x seberape..tp aku puas dapat luah kan isi hati kat sitoh..na del acc toh aku sayang..punye penat aku menaip...mengarang segale tibe tibe ade virus..BENCIIIIII KAO...
kalo aku tau sape kao and kao ade depan mate haku sekarang..nak je aku kerat kerat rambot kao pakai mesin potong pokok nie...baru ko tao bertapa geramnye haku dengan ko en.Oreo...BINGUTTTTTT..xde kije cari kije...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...