Tuesday, July 10, 2012

Bile Lelaki Pandai Masak..

Salam semua..bila lelaki pandai masak ape kata anda kaum hawa??huhu..kalo aku.."senyum..tak perlu kata apa apa.."..hehe..kalo aku..aku suke laki pandai masak dari laki yg ape pon tak boleh..ngeee..lelaki yg pandai masak itu bukan lembut okek..tapi sweet..

lebih nya jika lelaki pandai masak..bila wife..

outstation.."yunk..bile nak balik.."..si isteri.."alah abg nie..baru dua tiga hari dah rindu".."bukan..bukan rindu..abg punye seluar dah longgar dah nie tak makan.."tak pon..kepala abg dah nak botak dah nie makan pak aji hari hari kat kedai.."kalau pandai masak idak le jadi ginie..yedak..

pregnant/bersalin.."abg..syg teringin nak makan kuah durian..".."nanti abg suruh mak buat kan ye..".."tak nak..tak nak..nak abg jugak yg buat kan..".."ahh sudah..aku mane la tau buat kuah durian..mengidam yg bukan bukan pulak isteri aku nie.."haaa..tak ke haru ginie..kalo reti masak kan senang..hehe..

penat.."abg harinie abg yg masak ok..syg penat la..".."ok.."...tak ke sejuk hati mendengar..

anniversary.."syg..malam nie balik awal ye.."kenape bang..".."ade lah.."..sekali balik.."surprise.."..wah tak terkojut ko gitu..terkojut satu hal..tak happy ke gitu..kalo aku..wah happy kot..

weekend.."syg..ikan nie abg dah siang..nak masak ape ye".."masak asam pedas pon sodap..".."okek..abg masak asam pedas..syg tumis sayur ye..".."beres syg.."..huuuu..best best..
nie hasil masakan cinta hati..huuuu..jadi la kan dari tak tau..ngeee..

p/s:kesimpulannya..okek what kalau lelaki pandai masak..kalau buat kerja perempuan bukan bermaksud perempuan nak pijak pijak lelaki..buat same same..kan bahagia je..kasih sayang dapat terus dieratkan..

15 comments:

Ruzzezanie said...

#ehemm saya pandai masak. kott. hihi :)

best apa, nanti kalau sesame cuti, duk kat dapur, masak bersama. kan mengeratkan kasih syg kalo gitu.

Masz Sidek said...

datang dr blog Cik En....

happy birthday Anis... :D

kaki bola said...

ya, rasulullah sendiri buat kerja rumah bantu isterinya. jadilah lelaki yang menyenangkan isteri bukan menyuruh isteri buat mcm2.

cik najihah said...

mahal tu lelaki pandai masak ni. btw kak, tu hadiah hari jadi dr sy utk akak. hihi

Knor said...

lagi hensemkan kalau lelaki pandai masak..tak masak pun tak apa..basuh pinggan pun ok juga..tak pun siang ikan..heheh

suami kak tak pandai masak,dia pandai bawa kak pg pasar je..kak terima seadanya.

msredcheesecake said...

hasben akak pandai masak nasi goreng n megi je...hheee

mia izzati said...

banyak syok la laki pandai masak..sekurang2nya bila kita balik lambat ke apa ke boleh gak dia tlg masak hehe

tamlegend said...

tapi realitinya tak selalu indah la cik anis...hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka lau dpt laki cmtu..hihi.

hajar said...

maunye x xtra bahagia bila laki pandai masak? balik jer kerja dah tersedia jerk.... teringin nk makan ape2 order jer... 'ok yang nanti abg masakkan'.. 'awwwuuu tambah gemok la i...' hehehe

Bulan Syurga Firdausi said...

anis2 syahrul pandai memasak jgk tau :P masak telo goreng heee

siti kektus said...

untunglah dapat laki pandai masak. keh keh

tang buat suprise tu mmg best ! :D

# akak belanja lah tart nenas tu. keh keh

hajiMete said...

sodappnyerr.. ehheee

dwaty said...

setuju... lelaki pandai masa x semestinya lembut tapi sweetttt gitu...

c u m u h a m a said...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu .Nak minta tolong skit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...