Sunday, November 20, 2011

Sy Tak Cantik..Awk Nak Ke Kawan Dengan Sy??

ehe...salam semua..aku baru balik dari Pining..kursus..t ade time aku hupdate pasal Pining yup..kalau rajin..huuu..

hurmmm..kalau nak berkawan..paras rupa toh penting ke??hurrrrmmm..kalau nak berkawan..pada aku..kejujuaran..keikhlasan itu yang penting..paras rupa..no dua..

semalam aku on chat room..ade hamba Allah nie..

mangkuk:awk share la pic..
aku:nak buat ape..
mangkuk:saje nak kenal kenal..
aku:owh..nak kenal kenal kene bg pic la..
mangkuk:yela..baru la kite tau dengan sape kite chat..
aku:okek..kalau gitu sy bg pic Siti Nurhaliza la..awk bayangkanlah awk tengah chat ngan Siti..
mangkuk:ala..awk tak nak bg pic awk ke..
aku:awk nak ke..sy kan..hitam..banyak jerawat batu..
mangkuk:hurmmm??nasib baik awk tak bagi lg..kalau tak..tak tido sy malam nie..

hampeh je..eeeeee..selalu nye la kan..orang yg macam nie..org yg tak berapa nak hensem..biase lah..tak hensem bajet hensem..nak yg lawa lawa je kan..hahaha..disebabkan dye dah tunjuk ketidak henseman dye melalui perilaku dye..so..dengan itu..keheseman menjadi keutamaan aku untuk org yg bajet hensem nie..yg hensem pon ade gak la ginie..tapi tak ramai..


tak perlu mencari teman secantik Balqis andai diri tak sehebat Sulaiman..

p/s:nasib aku tak bagi..kalau aku bagi..takut dye tangkap cintan kat aku lak..ngehaha..(perasan okek)..hahaha..

24 comments:

sergeant keroro said...

haha, berkawan kena ikhlas :)

Abg Stalker said...

hahaha..jgn la masuk chat room.mmg niat sume nk cri partner yg sokey2 je.cantik rupa x kekal lama dik oi..cantik hati yg kekal klu dijaga baik. :)

Anonymous said...

Spe dri kte nk mghina creation Allah... kcntikan toh hnya smntra.. anytme allah bleh trik blek... klu stkt rupa jer lawo/hnsem.. but... hipokrit... akhlak xde.. nk bwt ape.?? tol x...

weee...

By : Zack Lee

myra yusreena said...

ahaa bole tiru style ney la nnt..mesti bergune..HAHAHA :DD

ayne said...

haha.. kalau mnx gambar dia pulak msti dia bg yg nsem2 kan.. padahal bukan gambar dia pon..

Man Mala said...

ramai sgt org mcm ni kat luar tu...
bukan aku lah. hehehe.

salam ukhuwah fillah boleh undi saya tak dgn memberi komen/like/retweet/klik google + kat entri ni :- http://manmala.blogspot.com/2011/11/iphone-4s-gadget-impian-ku.html

cikumi_violet said...

hampeh org mcm 2.nk brkwn tgk rupa paras je.ish3...

Bro Ahmad said...

sabor anis, memang banyak umat puak ni..cantik suka.. bila dah tak cantik macam mana? hrmmm yang penting hati

محمد رازيق said...

huhu.. ni kwan tak ikhlas ni.. hikhik

Anif Abdullah| AA said...

yerpp.. berkawan kene ikhlas kan :)

msredcheesecake said...

Belagak pulak mamat tu... Jgn bagi gambar... Hheee

tamlegend said...

iman cik tam pun tak tebal mana...diakui mmg memandang rupa...tak perlu cantik...ckup la sedap mata memandang...can tik tu subjektif...cik tam tak rasa salah kalo nak berkenalan tu kena minta gambo dlu...hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,teruk btol org tu!

fairy.,. fairy said...

biase ler tuh anis.. mcm ler muke mangkuk tuh hencem sgt... (i lak yg over.. hahaha..!!!)bako die... bako die....

SoLy SoLicious said...

hampeh tol org mcm tu..xpyh la share gmbr lu xknl yedop..

Bulan Syurga Firdaus said...

kite dlu x mintak gambaq pn kn kn kn btl anis :D hehehehe
anuis hr ni syrul MC :(

dwaty said...

tangkap cintan tak pe... kalau dia bagi 'guna-guna'????
simpang malaikat 44 nis... minta dijauhkan...

cinnamon.com said...

rupa paras penting juga..hati lagi penting...hehe..pandai je kak cinnamon ni ye..

Saiazuan said...

paras rupa penting, bukan brmksud seseorang secantk balqis, ia bermaksud seseorang yang sedap mata memandang :)

Fad said...

ehehehe..anis...cam mat gian je dia tu..huhu

TwIstiEs*meSti Mau* said...

betol2...xperlu mencari secantik kalu x sehebat sulaiman..hmmmm...nice!!
like you...hahaha
jemput singgh yer..:)

Bulan Syurga Firdaus said...

lawat anis :)

ctk said...

hehehehe...kamu bg nti...xtido mlm dia...haha...

siti kektus said...

haha. itu lelaki gedik namanya kak. nak yg cantik saja. :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...