Thursday, December 16, 2010

hati seorang perempuan

aku tertarik na merepek tentang hati seorang PEREMPUAN yang boy perlu tahu dan amik tahu..supaya boy2 kat luar sane faham and x tertanye2 lagi..kenape perempuan macam nie..mengape perempuan lakukan itu..lakukan ini..ape yg perempuan nak dalam perhubungan..
jom selongkar...huuu..


SEORANG PEREMPUAN TOH.....




SENSITIF :bukan bermaksud suka merajuk,tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.



CEREWET :bukan bermaksud FUSSY tak tentu pasal,kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala.x salahkan..


HALUS :ibarat sehalai sutera,cantik,mulus,lembut dan mudah tercarik dan koyak..walaupun PEREMPUAN mudah memaafkan seseorang atas kesalahan tertentu,tapi biasanya PEREMPUAN akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran.Bukan DENDAM okek.


IKHLAS :keikhlasan seorang PEREMPUAN tak perlu diragui.sebab keihklasan toh boleh dinilai sendiri..(laki bute hati je yg x leh nilai)




KORBAN :PEREMPUAN sanggup berkorban apa saja untuk seseorang    yang amat disayangi,termasuk ibu bapa,anak-anak,dan suami. PEREMPUAN amat tabah.pengorbanan seorg PEREMPUAN tidak perlukan balasan cukuplah sekadar menghargainya..





PRIHATIN :sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.toh pasal PEREMPUAN lagi peka dari LELAKI..



MANJA :walaupun dia adalah seorang PEREMPUAN yang pandai berdikari naluri seorang PEREMPUAN masih lagi tetap seorang PEREMPUAN.suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI,namun juga sesame kaum.


EGO :PEREMPUAN pon ade EGO..tp EGO PEREMPUAN x macam EGO LELAKI..PEREMPUAN yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup tunduk dan menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai.


CINTA :CINTA pertama bagi PEREMPUAN adalah yang paling dalam dan tulus..(nie aku x tao..betul ke x..sebab yg aku rase indah hanye diawal je..last2 diskaiti..so perlu ke aku kenang??so aku x pernah ade cinte pertama..mcm kejam je bunyi..)


SEKS :seks bukanlah segala-galanya buat PEREMPUAN kerana  PEREMPUAN diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal . NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja.LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu.fungsi LELAKI adalah membimbing PEREMPUAN dan bukan menghanyutkan.




p/s:Andainya lelaki tahuDalam hati seorang perempuanAda naluri untuk disayangiAda rasa ingin diberi perhatianAda rasa untuk didengari keluh kesahnyaAda waktu-waktu minta ditemani kesedihan...mesti bahagia je kan hidup....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...