Friday, December 10, 2010

kembali by dygta




p/s:aku suke lagu nie..lirik dye..muzik dye..aku suke..lagu nie xde kaitan ngn sape2 pon..aku kan jiwang..heee...so aku layan le lagu nie..best...try la dgr yerk kalo na tau best ke x...

        
Saat cinta berakhir lukai hati
Sesali diri
Tak pernah ku mengerti isi hatimu
Bahkan diriku..

Akankah kembali lagi..
Cinta yg dulu
Dapatkah kita satujan kasih..
Ku ingin dirimu kembali

Hanya dirimu kasih
Yg kurindukan selama ini
Walau ku yg memulai pisahkan cinta
Maafkan aku

Akankah kembali lg
Cinta yg dulu
Dapatkah kita satukan kasih
Ku ingin dirimu kembali

Kau terlalu indah untukku lupakan
Kau  selalu dlm cintaku
Ku sadari cintamu tlah berubah untukku

Tp ku berharap kembali
Cinta yg dulu
Dptkah kita satukan kasih
Ku ingin dirimu kembali...
Harap kembali
Ku ingin dirimu kembali...


hehehe...epy ending kartun nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...