Sunday, March 13, 2011

anis..bila geram..

boley x aku na lepaskan geram....eeeeuuuuwwwww...aku dah lame sangat sabar...pai akhirnye kesabaran aku toh sampai ke kemuncak...and terus hilang sabar toh...huh!!!...aku very de sangat la geram...xsuke..menyampah..benci...org yg macam nie "kacang lupekan kulit"...
wei...susah sangat ke pertanyaan aku..soalan aku lagi susah ke dari ape yg aku dah tolong kao...
wat the hell la punye perangai...
xgune if sembayang x tinggal...tp perbuatan ko menyinggung perasaan org lain...
ko tanye diri ko balik...berape banyak yg kao dah tolong settle kan prob aku berbanding dgn aku settlekan prob ko...aku xsuke na ungkit ungkit nie..tp ape yg ko buat...membuatkan aku mengungkit..aku xmintak ko balas...tp agak agak la..ko datang dari hutan banat ke pai cam toh perangai kao...pai kao xtau erti org berbudi kite berbahasa..org memberi kite merasa...

memandangkan ko dah wat aku dapat dosa free..bio aku teruskan ungkitan aku nie..kao penah fikir x bile aku susah aku mintak tolong ko...tp jawapan ko xtaw..ko penah fikir macam nie x..
"eh mase aku susah..dye seboleh mungkin tolong aku..tp bile dye susah aku terus jawab x taw..."...sebab xpenah la kan perangai ko cam toh..huh...
aku x pernah x suke kwn kwn aku..tp kao..so kalo lepas nie..kalo aku xreply or na xnak je reply msg ko..faham faham la sendiri..and kalo lepas nie aku dah xjoin ape ape aktiviti yg korg buat..jgn la tanye kenape..untuk kao..aku sangat sangat makan hati dengan kao..xperlu kesian kot org macam kao...
salah aku kesian kat kao..degil sangat..walhal acu aku dah pesan jangan baik sangat dengan org..


p/s:till now aku masih ingat arwah mak aku selalu cakap..."kalo rupe buruk xleh na ubah..dah kejadian Allah..tp kalo perangai buruk still leh diubah.."so kao..fikir fikir la sendiri..aku xna mention name la kan..kalo kao terbace..terase..ko sedar sedar sendiri la..sebab bukan sekali dua..berkali kali..

2 comments:

ShUit said...

haha . mara bena akak kite nihh ! hehe :)

Unknown said...

sabor,,,buat bersabor

cian kucing comey tu ha eeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...