Friday, March 4, 2011

kejayaanku kebahagiaan ayah...



eeeuuuwwww...baru na publish..huuu..


baru rini berkesempatan na menulis..semalam penat lorh.xtau ape yg memenatkan..bukan kene pasang kemah..naik pentas je pon..hohoho..tp sumpah xtipu..panas gilew kot semalam..basah gak la jubah yg haku pakai toh..okek okek..semalam aku konvo..28.Feb 2011..hari bersejarah la toh kan..

hurm..actually aku xde la teruja sangat na pg konvo toh..xtau nape..huuu..x excited langsung..kenape..kenape..kenape..aku pon xtawu kenape..hoooo..pic ngn kawan kawan pon xbanyak..bukan kate pic..kawan kawan pon aku xdan na beramah mesre..heeee...sangat terok..

pepon aku epy la gak..sebab aku dapat bunge..bukan senang tau na dapat bunge..hehehe..thanks to ma ayah and ma abg sebab bagi daku bunge..nice sangat..ayah daku bagi bunga rose..abg daku lak bagi bunga matahari..lain dari org lain..besar banget bunga toh..xlarat aku na pegang..kecik sikit dari aku..adeh..

tp okek gak dapat bunge matahari..maybe abg aku memahami aku kot..dye na aku terus bersinar macam matahari..xna aku bersedih lagi..heeee..maybe la..teka je..

hurm..tp dalam kegembiraan still ade kesedihan..sedih sebab mak aku xda..xdapat meraikan kejayaan anak anak dye..nie la impian arwah mak aku..aku sangat sedih kot mase bace msg nie..

alang:Taniahlah nak konvo besok..alang dan acu tak dapat pergi..alang cuma sedih sebab arwah mak kamu takada...

xpela..even arwah mak aku xdapat tengok aku naik pentas..tp aku tau and yakin yg mak aku ade mase aku konvo toh..dye tengok aku dari jauh kan..kejayaan aku sekarang aku hadiahkan tok ayah..arwah mak..dan makcik(mak) aku sekarang..insyaallah kalau ade rezeki aku akan sambung degree..amin..

thanks to ma beloved ayah yg x pernah putus asa tok besarkan org.. penuhkan..lengkapkan segala keperluan hidop org pai org berjaya habiskan diploma and da konvo da pon..thanks ayah..kasih sayang mu tiada bandingan dan tidak ternilai..da best father in da world..

thanks to ma late mum yg dah didik org dari kecik dulu..kalau x..xmungkin org akan berjaya dan jadi insan berguna kini..

thanks to ma makcik(mak)..kehadiran mu sedikit sebanyak dapat mengurangkan sedikit kesedihan..thanks jugak sebab dah jaga ayah dengan baik selama org menuntut di PSAS..

thanks to ma abg..ma sis..yg banyak support aku..

thanks to all ma family..fren..cos selalu ade untuk aku..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...