Sunday, March 20, 2011

BEN ASHAARI : TERIMA KASIH IBU !

       BANNER BEN ASHAARI
 Ceritakan satu kenangan yang paling anda tidak dapat lupakan ketika bersama ibu anda .. Tak kira manis , sedih , pahit atau apa saja yang ingin anda kongsikan .. Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..
hurm...ape erk..actually daku xrapat sangat ngan mak daku...arwah la erk..mak daku dah meninggal mase tahun 2006..nie kenangan paling pahit dalam hidop daku..and paling sedih mak daku meninggal atas riba daku..paling manis..sebab antara kami tiga beradik..daku yg diberi peluang and memang daku org yg terakhir dapat bersembang dan berbakti pada mak sebelum mak meninggal..sebab kan daku xrapat..so daku kurang berkomunikasi dengan mak..sometimes rasa macam daku anak angkat je..maybe nie just perasaan daku..and sebab daku xrapat jugak daku je yg dapat rasa kelainan mak daku mase hari mak nak meniggal toh..dye layan daku baik sangat..tp pepon daku happy dapat rasa kasih syg toh buat kali terakhir..:(

Antara ibu dan ayah , siapakah yang anda lebihkan ? hehehe...
hohoho..daku berkata jujur la erk...daku paling rapat and sangat rapat dengan ayah..sangat syg ayah daku..hes ma everything..daku leh hidop witout bf..tp xleh hidop witout ayah...

Apakah anda sanggup tinggalkan ibu atau ayah anda di rumah orang tua ?
mesti la xsanggup..kalo mereke sanggup jaga kite..bersusah payah tok kite..besar kan tiga anak..xkan tiga anak xleh na jaga ayah sorg..

Pendapat anda mengenai anak anak yang sanggup bercakaran merebut harta pusaka orang tua mereka ..
perlu ke??mereke dah bagi kite ilmu..cari lah harta sendiri and terime je bahagian yg mereke tinggalkan tok kite..if bercakar cakar menunjukkan yg kite nie gembire dengan pemergiaan mereke...

5 comments:

mas saari said...

salam singgah n follow!
memang sedih bila bercerita pasal ibu jadi hargailah ibu anda selagi mereka masih ada...

sama ngan Mas..mak pun dah xde~

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. ibu kamu terbaik, sama sepertimana Mama Nadh, terbaik buat Nadh.. kita sama2 pastikan, kita jugak jadi anak yang baik, yang soleh buat mereka, dan masa depan, kita ibu bapa contoh buat anak2 kita ya.. ;)

solo molo said...

bersama-sama berusaha menjadi anak yg s0leh dan s0lehah...
serta menggembirakan mereka semasa hayat mereka...

Al-Fatihah untuk arwah ibu...

Azza Firza said...

bersabar ye akk :') visit mine too :

saya sayang mama saya =)

anis h.e.p.i said...

thanks sbb sudi bace...hurm..always saba..heeee..to u all yg still ade ibu..hargailah mereke erk..hargai mereke selagi hayat mereke masih ade...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...