Friday, April 22, 2011

janji sy untuk selamanya..

Jangan terlalu sayang sy..
sebab sy xjanji dapat syg awk balik mcm awk syg sy SEKARANG..
yg sy boleh janji sy akan sentiasa syg awk..walau awak dah xsyg sy lg..

Jangan terlalu cinta sy..
sebab sy xjanji dapat mencintai awk sedalam cinta awk kat sy SEKARANG..
sy hanya boleh berjanji yg sy akan terus mencintai awk selagi sy masih belum berpunya..

Jangan terlalu hormatkan sy..
sebab sy xjanji akan hormatkan awk macam awk hormatkan sy SEKARANG..
yg sy boleh janji..selagi awk bergelar kekasih selagi toh sy akan hormatkan awk..

Jangan terlalu setia dgn sy..
sebab sy xleh janji setia mcm awk setia pada sy SEKARANG..
yg sy boleh janji..selagi sy sedar diri sy gf awk..jgn risau sy akan setia pd awk..

Jangan terlalu jujur dgn sy..
sebab sy xleh janji untuk jujur dgn awk mcm awk jujur dgn sy SEKARANG..
tp sy hanya boleh janji yg sy akan sentiasa berlaku jujur pd awk..

awk sakit ke sebab terlalu sayang..cinta..hormat..setia jujur pd sy SEKARANG??..kalau awk rasa sakit..sakit awk hanya untuk SEKARANG..tp sakit sy untuk SELAMANYA..sebab ape yg sy janjikan untuk  SELAMANYA..thanks awk sebab bg sy peluang rasa sakit nie..

p/s:bile haku xde kije..aku beremosi..aku mulala merepek mereban..bace la bace la..hohoho..peace..

6 comments:

dott said...

akim ! i lap akim !
is following you :)
dottsaja.blogspot.com

anismelon said...

love akim yup...huhuhu...
i'll follow u back..:)

farha hizam said...

wahhh!! hahahh sememangnya perempuan sangat suka berjanji untuk selamnaya! ^^

anismelon said...

hahaha...perempuan kan gile sikit..weee..lelaki je yg xpandai na hargai..sakit sakit..weee..ade pengalaman yg same ke??ngeee

farha hizam said...

pengalaman? hahahha lebih kurang. masalah sama yang timbul but tak serik2 lagi n susah nak menghabiskan relationship tu. ada idea tak? hourmm

anismelon said...

hehe...toh la perempuan...xpernah pernah serik..and terlalu syg..ngeee..idea ye..hehe..kalo still leh dprbaiki..btr perbaiki..tp kalo dah xde jln penyelesaian..stop jela..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...