Tuesday, October 18, 2011

Bihun Goreng Tomyam...Pelik ke??

Salam all...aiyoooo..pernah makan bihun goreng tomyam tak??pelik sangat ke bihun goreng tomyam nie??haishhhh..bihun goreng tomyam toh macam nie ke
bihun goreng+tomyam=bihun goreng tomyam...

adesssss...pelik pelik..dua kali sudah aku kena macam nie..sekali masa aku exam kat Johor haritoh..dulu masa zaman jahiliah aku pernah couple ngan dak Johor..masa aku kat Johor haritoh aku saja bagitau kat dye..dah pulak ajak aku keluar makan..aku tak nak..sebab aku dah makan(KENYANG OKIES)..tapi sebab dye dah otw nak datang kat tempat aku periksa toh..untuk menjaga hati aku suruh dye bungkus je untuk aku..(kan senang cakap jujur..nak jumpa aku..tak payah ajak ajak makan segala..perasan lebih la kao anis)

nak makan ape..
hurrrmmm..bihun goreng tomyam..

sekali dye datang bawak bihun goreng dengan tomyam..adesss..aku dah la kenyang dye hadap kan nye aku dengan bihun goreng and tomyam campur..mau tido aku kekenyangan lepas makan..

tadi lagi sekali..kawan aku tanya nak makan ape dye nak bungkuskan..aku cakap bihun goreng tomyam..sekali orang toh buat macam tadi lah..bihun goreng ngan tomyam campur..tapi nasib kawan aku berani cakap dye nak bihun goreng tomyam..dye tak nak bihun goreng dengan tomyam campur..so orang toh pon pg lah buat balik..

p/s:adesss..kalo tak melantak sakan aku malam nie..melantak satu..duit pun satu..kene lah bayar harga bihun goreng ngan tomyam campurkan..haissshhh..

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg tak pernah rasa,pelik la..

Kathy Tuah said...

kwn sy penah kene jugak tapi dia mintak TEH O AIS..tp org kedai tu bagi air teh o panas dlm cawan dengan kiub ais dlm cawan lain..kehkehkeh..

aimie amalina said...

ayoooooooooo

kelaparan gue melihat iniiii =(

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca tau..bekas-bakal-mak mertua ajar ca resepi ni... =) alhamdulillah skang da pndai masak sendiri.. sedap3~ ♥

Syuxer said...

tak pernah tercatat dalam silibus menu masakan di mana2 restoran setakat yang pernah saya makan2 kat situ..hehe nanti nak try saiko waiter, bihun goreng tomyam hehhe..

Bro ahmad said...

Sedapnya anis...belum pernah dengar menu ajaib tersebut huhuuuu...mintak belanja anih ehhh

----- ----- said...

Sedapnya...hehe~~

Nazz@Purple said...

tp rase mihoon tomyan lagi best...kot..

ctk said...

xpernah cuba lg tuh..cm teringin ajew..hehehe

tamlegend said...

pelik juga la...tak pernah jumpa pun bihun goreng tom yam ni...ade jual kat mana???nak try

siti kektus said...

bihun tomyam kite pernah lah makan kak. bihun goreng tomam, tak pernah lah pulak. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...