Monday, October 31, 2011

Cara Hentikan Panggilan Yang Tak DiUndang

HELLO..HELLO..HELLO..Salam sume..sihat??ape kene lah terhelo helo nie kan..
ape korang buat ye kalau orang yang korang tak suka bercakap..tak suka berurusan..tapi call korg berkali kali??

off enpon...lame mane mampu nak off enpon..ingat tak soalan aku kat tag..enpon..lappy..iron..mane yg korg rase tak de nye korg tak leh hidup..ramai yang jawab tak leh hidup tanpa enpon..kalau aku..aku tak leh hidup tanpa iron..aku pg kursus pon aku bawak iron okek..

tukar no..haish..tak kan sebab sorg kite lost dengan semua kawan kite kan..aku tak pernah lg okies..putus cinta ke hape ke..no aku tetap same dari fm3 till now..and tambah satu je celcom..untuk tukar itu..tidak..bukan jenis aku..(nampak..nampak..setie nye aku)..tak nak aku sebab benda benda bodoh aku tukar no..nanti ade kecemasan ke ape orang tak leh nak contact aku..menyesal tak sudah nanti..

silent mode..put your phone on silent mode..ahaks..kalau ade kat meeting room mau pun dewan pereksa..harus lah silent mode..nie kalau kat rumah pon silent mode..bak kate ayah aku yang call abg aku tak angkat angkat.."baik amik enpon toh buang je.."..

meniggal dunia.."orang yang u call/cari sudah meninggal dunia"..boleh tak gnie..hohoho..

kenape tibe tibe aku nak cakap pasal calin calin nie..huuuu..aku naik lemas pulak dah..tak kire waktu..alkisah nye gini..aku kan gemoksss..aku ade lah gatal kaki..tangan pg cube trial london weight management..aku nak g tengok wayang je mula nye..dah hari hari amoi nie call suruh aku try yg percuma punye..aku pg lah jugak..lame gak lah..dalam bulan 10..memang turun berat haku..aku sekadar nak mencuba je..sekali dye duk rejan rejan(gesa gesa) aku suruh teruskan rawatan..aku boleh je.tp masalah ayah ku tak bagi..

dye kate aku boleh kire macam bayar deposit gitu lah 100..jenuh aku berdalih..aku cakap itu ini..tapi dok pujuk rayu aku..makanya aku pon terpujuk..tak terpujuk sangatlah..nak lepaskan diri je(bodoh)..aku bayar jelah 100..dah pulak..hari hari dye call aku untuk tanye bile aku nak buat rawatan selanjutnye..eeeeee..aku tak nak dah la..aku halal kan je 100 toh..amik lah..aku tak pernah angkat pon call dye..dye tak pernah putus asa..aku pulak yang rasa putus asa..aku ingat nanti kalau aku dah tak tahan aku nak angkat then cakap.."orang yang u call dah meninggal dunia.."boleh tak gnie??..jangan lah call lagi..wa serabut la amoi..

p/s:aku nak ajar nie..kalau korang call org tak angkat kan..korang anto msg kat org toh cakap.."innalillahiwainnailaihirojiun"..kompom org toh akan terus call balik..weee..aku dah try..nasib amoi toh tak pandai ngucap..kalo tak aku pon kene "innalillahiwainnailaihirojiun" dr amoi toh..weee

17 comments:

Eintan Nurfuzie said...

hahahah!terbaik!

lieya_idlia2307 said...

hahah ble ker gtu anis??hahhaha karang tak pasal2 dapat makian hahaha

Diana @ BKKC said...

dear anis, sejak sis buat master..double tripple tensen..Si dah jarang jawab panggilan..especially org2 yg boleh mendatangkan ketensenan dan kemudaratan pd kepala otak sis.. Bila dah stable,sis akan kol org tu sendiri..bertanyakan kenapa.. So, don assume im already died OK...Im just death of stress!

Mr.Superman said...

hahaha..ada betulnya jgk tips anis ni. :) abg setiap hr ada je nombor2 yg x dikenali masuk.bt penuh inbox je.yg jd kje gilanya org nk membuta kul3,4pg pun dia sebok call2.kang klu ckp mak bapak x ajr mrh plk.so terpaksa la abg silent mode je memanjang.nyusahkn aje..gepren nk call pun hlg mud.

Ku Azhar said...

huhu..nk tips mcm mne nk hentikan msj dr celcom pagi2 buta blh? kaco org tido T_T

SoLy SoLicious said...

terbaik pnye tips.

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha.cm2..

mmglah,depa cri customer..

komsiyen masuk maaa..huhu

Kayu Manis said...

hahaha bijak adik anis kita ni . nice .

noraauliyya said...

buat tak tahu je ! stress betul. haahaa

Unknown said...

bro takkan angkat kalau no hp yang call tu tak ada dalam rekod heheee nak no hp anis....:(

hp bro ada sofware boleh blacklist no hp orang yg kita taknak.

aamalinaazman said...

hahahaha
boleeeh jugak kan gune cr cm ni
aihhh

seksa jugak nk handle kalo owg yg x putus ase ni kan

aihh...hehehe

Unknown said...

balas pertanyaan anis kat entri ni

http://www.trioseposen.com/2011/10/anis-tanya-yea-ahmad-balas-la-ok-hehee.html

najihahfara said...

yang meninggal dunie tu kejam hahah

syuxer said...

biasanya kalau nak bagi amoi neh senyap..kita wat cam dia hehe..call dia hari2 tanya soklan bukan2 hehe..nanti dia penatla..masalahnya abes kredit je kan hehe..

Bulan Syurga Firdausi said...

mmm :)

dwatyKNY said...

insuran selalu call aku... first call aku dah copy no dia... jadi bila dia call banyak kali... tak yah angkat... lama2 senyapla dia...

ctk said...

lau ct, bila org tu call, trus silent kn..lau meninggal tu x lg kOt..tp mungkin bOley cuba..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...