Tuesday, October 4, 2011

Masih Ada Yang Peduli..

huuuuu..salam semua..ngeeee..petang semalam blog aku pulak tak leh bukak..macam yang jadi kat blog ahmad and yang lain lain..huuuu..tapi disebabkan kemalasan+kebizian semalam aku malas nak cari jalan penyelesaian nye..hari nie baru aku godek balik..



aku tak da lah risau..sebab ramai yang dah kene kan..kalau jadi kat korang korang pulak pas nie jangan risau okies..heeee..relax..chill sudah..kalau gelabah nanti rujuk kat entry ahmad nie erk cara nak selesaikan prob..tapi tak sangka masih ada yang peduli..weeeee..


peduli gak korang erk kat blog husdus nie..weee..walaupun aku dah jarang nak menghupdate blog..tak pe tak pe..idea melimpah ruah nanti akan ku update memanjang okies..tenks yup farah and lieya..

14 comments:

syieda_joy said...

syieda pun pernah kne macam ni jugak..menangis la teman... ^_^

Marina said...

samela...kne smalam jugak...nape ntah..sedih je kalau kne buat yg baru..

msredcheesecake said...

Tak pernah jadi kat msred... Kalu tak nangis sbb msred mmg buta it....

budak ketot said...

haruslah peduli..

aimie amalina said...

weeeeee
mestilah ada yg peduli anisssschannn=]

Bro ahmad said...

anis pun kena..cian anis..nanti ahmad belasah google tu hihii....:)

♥ irish ♥~ said...

nape radio era xde?

siti kektus said...

hehehe. nasib baik bro dah kena kak. boleh jadi rujukan kan? hehehe


akak ngan bro ada pape ke ni? ops. lalala :p

dzafira said...

Anis, tahniah follower dah cecah 1k... :))

[sutera kasih] said...

sy pun dh penah kena dulu hehe

cik najihah said...

eh ade name sy la..
hihi ye lah da slalu bukak blog akk..
tu yg pelik tetibe x de

SweetLikeWhat said...

belum kena lagi..huhu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..risau tu..hehe..

ramai yg peduli..hehe..

ctk said...

memang ramai yg kena termasuk ct..tp xder sape peduli...hahahaha.. betuahnyer kamu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...