Monday, October 3, 2011

kuih cakoi..teringat zaman study dolu..

Huuuu..petang petang ginie..rase lapar lak perut haku nie..tambah tambah bile staf aku dok sebut sebut kuih kocok@cakoi..aku selalu sebut pakocok..korang korang tak tau tau lah sebut ape..tapi aku rasa orang orang key'el sebut kuih cakoi..pakocok tak pemes..ye dak..huuuuu..

cakap sal pakocok nie..teringat zaman study dolu aku and kawan aku..mase study dolu aku merempit..balik petang petang mesti singgah  kedai kuih mak cik nie kat tepi jalan cari pakocok..3 RM1..selalu orang cicah dengan kaya kan..aku tak suke..aku selalu beli sambal ikan bilis..kebetulan makcik toh jual nasi lemak..aku beli la sambal ikan bilis 50$..sedap nye wei kalo dapat...huuuuu..lapo lapo..bile lah nak balik nie..
kocok@cakoi yang dibeli dari makcik google..

p/s:rini kepale otak aku pening sikit..akibat meratah rusa tak hengat dunia semalam..haishhhhh..terus ape pon tak boleh..tak da mood..

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap2 chakoi..

mkn pns2..pergh!!

Ku Azhar said...

aaa!! lpar!!!!

Anonymous said...

pergh
terliuq


lame tak makan cakoi kuikui :)

safurara said...

peberet akk ni.heheheh

tamlegend said...

hadui...ada lg ke daging rusa??meh nak sikit...seumur hidup tak pernah makan...

Anonymous said...

pakocok? today i learn a new word.. :)

aamalinaazman said...

grrrrrrr
nape beso sgt gambo cakoi ni
waaaaa
dh teliur =.=

ct kektus said...

kite suka makan ini. tp tak pernah tahu nama. hahaha :p

[sutera kasih] said...

eeeeeeee my favourite la..cicah susu sedap tu hehe

aQimie Ceplos said...

haha! sos dy sedap kalau yg cair.
wah. lame dah x makan ni ^^.

anez zamri said...

sedappp..suka cecah dengan kuah dia yang manis tuh.. :)

Unknown said...

kata orang tak elok makan ni..anis

ctk said...

ct hampir lupa namanya, thank igtkan..

dulu ct cuka makan cicah teh panas...aww..sedap..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...