Thursday, October 13, 2011

Bila Lelaki Menangis..

Salam semua..ape khabar..sihat??mesti sihat kan..aku je yang tak sihat..hurrrrmmmm..aku nak cakap nie kalau jadi perempuan jangan lah ngade ngade sangat..

ingat tak pasal abg angkat aku yang sengal yang konon konon nak jadi player toh..malam tadi pukul satu lebih call aku..dok sok sek sok sek..aku tau la beza selsema and menangis tak payah nak tipu aku lah..

anis tengah buat ape..(mase nie aku dah nak tido..mula macam malas malas nak layan..)
nak tido..kenape..
hurmmm..tak pe lah pg lah tido..
kenape nie..
tak da pape..
tipu..kamoo nangis kan..
mane ade..selsema..
tipu..tak baik tipu..cakap lah kenapa..
tak menangis pun..
kamoo tipu anis tak nak ambil tau ape ape dah pasal kamoo..
abg tension lah dengan dye..

hurrrrmmm..untung lah anda(si gf) sebab berjaya buat lelaki menangis..and beruntung lah aku dapat dengar lelaki menangis..adehhh..tak pasal pasal aku lak yang dengar dye nangis..

kalau jadi perempuan..jangan lah macam nie..that girl patut bersyukur sebab abg aku nie even bz tp still contact dye..still msg dengan dye even sekali sehari..

untuk awk..kalau sy kat tempat awk sy dah lebih dari bersyukur..awk nak macam mana lagi??awk nak jadi macam sy??nasib sy tak seberuntung awk..at least bf awk still ingat awk..still boleh msg awk..even tak kerap..sy dulu lagi teruk..seminggu tak msg..seminggu bf sy tak topup..so bile dah seminggu tak topup..sy cari inisiatif untuk call..setiap malam sy akan wat super saver..sy tak mintak banyak pon mase dye cuma mintak 20minit sembang dengan sy..sy tau dye sibuk..so sy mintak sekejap je..tapi last last sy yang kene marah..boleh kate kan setiap hari lah kdt sy burn macam toh je..awk beruntung tau tak..so hargai lah dye..jangan lah asyik nak kan perhatian sampai tak faham langsung situasi dye..

awk awk..sy yg dah cube faham cube layan kan je pun kene tinggal tau tak..so jangan lah sampai awk jugak kene tinggal..nie tak setiap kali gaduh kao patah kan simcard..ape kene lah sampai cam toh..matang lah sikit..aku nie dari form3 pakai no yang same sampai lah sekarang..(matang lah kononnye kan..)

p/s:aku sendiri bermasalah..orang datang lak dengan masalah dye..adissss...layan kan jela..as long as aku mampu tolong aku tolong lah ye abg..

18 comments:

Kayu Manis said...

lelaki menangis!opp!,..kalau bertaubat dgn Allah sbb ada salah..boleh di terima..tapi kalau benda2 yg sgt remeh kakak tak setuju le..maaf ye.

Unknown said...

erm...layan jela tapi susah nak jumpa lelaki yg menangis sebab susah...lelaki ni ego sikit nak nangis...

hajar said...

apepun tabik spring ngan kamu sbb jd pendgr yg setia... :)

Anonymous said...

dgr jela kan
kalau mara blik
xpasl2 nnt die ngis lagi trok

nuyui a.k.a miss YUI said...

pernh tgk depan mata lelaki menangis..

dan dialah skg yg still bersama yui..

lieya_idlia2307 said...

nie la orang ni kalo da orang care macam2 pulak di mintak..tak penah besyukur kan..kalo aku la anis bahagia da aku sebab sibuk2 mana pun bf aku tap ingat aku..ok la tu kan dari tak ingat langsung

Unknown said...

lelaki menangis huhuu..bro susah sikit..tabah la katakan.

myra yusreena said...

ohoo cm org jugak je..haha diri sdri pening ngan masalah cintan cintun xabes2, membe dtg mengadu nasib pulak..huu ape pown tableyy~

[sutera kasih] said...

anis kena tinggal ke?hmmm..sabar ye nis, sy faham prasaan anis tu..kita perempuan mmg selalu buat yg terbaik utk perbaiki hbgn tp disalah mengertikan :(



kesian abg angkt awk tu..sabo je la

najihahfara said...

so sadis..
bagi sy bile tengok laki menangis sy rase kagum sebab bukan senang nak buat laki menangis. nak2 bile menangis sebab kite

----- ----- said...

sukar nk dikatakn --> hati

ct kektus said...

tak pernah jumpa lagi lelaki menangis sbb girl kak.

tamlegend said...

huhu...knp ko tak nangis sekali dgn dia anis oi...hehehe

Acik said...

sape yg x ada masalah? sumer org ada ... banyak sikit jer, kan!
tolong menolong amalan mulia. ari ni kita tolong org, esok hopefully, org tolong kita lak! :)

ctk said...

laki pon berhak nangis, biarlah dy nangis tp sepatotnya dia kena kuat :)

dia kan player, mne boley nangis, xmacho..hehe..tp nasihatkanlah dia jgn jd player, mybe dia buat gf dy nangis, skrg dia pulak yg nangis..hOhO

sobri yaacob said...

lelaki mcm 2 x yah layan..emo plak..
ha..ha,,

Addin said...

lelaki menangis sweet :) nampak jiwa dia lembut .

aamalinaazman said...

hayoooooo
hargai selagi die masih disisi kite kan anisss...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...