Friday, October 28, 2011

Luka Di Tangan Nampak Berdarah..Luka Di Hati??

Aduuuhhhh..jari ku terhiris pisau masa hari depaavali hari toh..besar kot luka nye..
tapiiiiiii..tak lah sesakit luka dihati...hurrrmmm..

Luka di jari nampak berdarah..
Luka dihati??tak siapa yang tahu kedaanye..
Tengok luka kat tangan..Bubuh minyak gamat je..
Dua tiga hari dah pulih..dah tertutup luka nye..

Luka di hati??
Kalaulah luka di hati boleh disembuhkan dengan minyak gamat..
Kalaulah luka di hati dua tiga hari boleh sembuh macam luka di jari..

Mesti takkan ada yang cakap cinta itu MENYAKITKAN..
Mesti tak kan wujud hubungan sejenis..
Mesti tak kan ada SEPI yang berpanjangan..
Mesti patah tumbuh hilang berganti..
Dan mesti tak kan wujud lagu AKU TAK PERCAYA CINTA..kan..

Tapi betullah..sakit jari aku terhiris pisau..tak sesakit hati aku yang dihiris secara halus..Jari aku terhiris pisau..dengan darah meleleh tak henti..sampai orang tak sanggup nak tengok..tapi aku tak terasa sakit yang amat..pedih pun sikit je..tapi sakit kat hati..sakitnye..pedihnye..tak ada ubat..

p/s:Luka di HATI..ibarat PAKU di dinding..PAKU di dinding bila dicabut..dinding tak kan sama seperti yang asalnya..begitulah luka di HATI..walaupun telah di maafkan..

12 comments:

noraauliyya said...

betul...luka kat hati belum tentu dapat lupa.

aimie amalina said...

hayoooo
hati sedang sakit ke anis?
mimi harap hati kamu itu sudah drawat ye..

budak ketot said...

hmph, luka di hati memang sukar diubati. andai ada jual ubatnya, sanggup la habiskan duit untuk membelinya walaupun mahal. :/

SoLy SoLicious said...

luke kat luar boleh jahit..luka hati mcm mne nak operate ma..

ctk said...

wlaupon luka dihati terubat, tetap nmpk parutnya...

Syuxer said...

owh ini luka sikit je adrenalin kesakitan..tapi sakit hati lagi sadis..ia didatangkan dengan air mata..

Bro ahmad said...

luka dihati membawa lara..anis sakit hati belah kiri or kanan?

kotak bulat said...

luka sembuh, parut tetap ada kan :)

Lavender Lassie Roses said...

anis,..1 je sebab nye..sebab hati tu terlalu fragile... nak-nak plak hati seorang wanita..

Bulan Syurga Firdaus said...

anis blh ke nk pinjam entry ni msk blog syrul..?;) mmm bile da tkene bru la terase sakit sgt kn...xpe la anis..sabar k..Allah kn ade :) buat baik dbls baik..mgkn blm dbls skrg..

cik najihah said...

akk..sy tag akk...

http://najihahfara.blogspot.com/2011/10/been-tagged-jawablah.html

Abg Stalker said...

bole sembuh hati tu anis,tampal dgn simen.bekas paku di dinding bole tutup dgn simen kwsn berlubang. :D ok,joking!

anis jgn la smpai patah hati k.think +ve je dik. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...