Friday, September 30, 2011

Orang Cakap Aku Sombong..Betul Ke??

aiyoooo...ape yang korang faham dengan istilah sombong erk??hurrrrmmm..aku sombong ke??nak tanye sikit kat korg korg..SOMBONG KE HAKU NIE????tulun le jawab bagi pihak aku..orang orang selalu cakap aku sombong..kalo tengok dari muke..yes..muke aku nampak macam orang orang sombong..sebab aku jarang senyum..kenape aku jarang senyum..bukan sebab aku garang mahupun sombong..sebab muka aku hudus gile kalo senyum..pipi aku naik macam apam gebu..haaaaa..

tapi hati baik..aku akui bukan semua org berani tegur aku..tegur maksud aku menyapa lah..tapi org org tua macam mak mak org..nenek nenek org berani je tegur aku..mungkin betul kan kate org..dorg makan garam dulu..so boleh nilai sesorang toh macam mane kan..serius cakap aku tak sombong..tambah tambah kalo org toh ramah dengan aku..aku 4x lebih ramah tamah kot..

aku ingat lagi mase ade penternak datang nak ambil permit..dye nak tanya something..tapi tak tertanya..katenye muke aku cengei a.k.a garang dye takut nak tanye(nie dye cakap kat staf lain)..adessss..minta maaf la banyak banyak..aku tak garang..aku tak sombong..aku baik..

p/s:gambar tak da kaitan kan..weeee..kalau nak manis selalu..senyum tak kire waktu..makan lah lollipop..ngeee..nak tanya lagi sekali..SOMBONG KE AKU???

21 comments:

budak ketot said...

kita serupa~ huhu

dzafira said...

Mane ada anis sombong... Mesra je..... :)

aza said...

xsombong lahhh..
:)

aimie amalina said...

X!
anis comei x sombonggg
heheheeh
x pelah..deme mest x kenai anis lagi la deme ckp cm tu kot
hehehehe
yg pntg die bes!=]

| Irfan Roslee | said...

senasib laa kite..org kata muke sye ni smbong

ayuyuuu :) said...

awak tak sombong pun syg

yum yumm :D

Acik said...

awak sombong ke tak?

sombong .... tu orang lain la weh! heheheee! :)

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

awk sweettttttttt la..haha :) mn ada sombong la.

cik najihah said...

akk ik je..hihi.maybe pandangan orang kot..same jugak cm sy

ArulchelseA said...

mana de sombong la..ok je ... selalu je nampak dtg blog sy..hehehe

eyryn said...

laa, mane ade sombong :)
ryn pown selalu kene mcam tue..
juz sebab ryn kurang senyum pade yg tak kenal. . hehe

lieya_idlia2307 said...

sombong ker??bagi lieya tak pun..heheh anis ok bah..walau kenal dalam alam maya jer tapi senang kawan ngan anis

Saiazuan said...

hmm kena byk senyum ni.. klu ringan dgn senyuman muka pn ceria... so insyaAllah orng ckp kita x sombong.. muka tu mahkota kan? so apa2 orng tgk kat muka dlu.. klu manis mukanya, manis la amalannya :)

sobri yaacob said...

kalu sbmg x de la blog..
klu org x knal kita..
org ckap la kita ni smbng...
bgantung ikut kadaan la..
sombong pyh nak taksir..he..he..

Syuxer said...

nampaknya kena pakai purdah bru dorang tak cop kita sombong heheh..apapun teruskn senyum..maybe bgi awk,kalau senyum tak cntik, tapi bgi orang lain maybe dapat kendurkan jangkaan yang awk neh cam garang..

syieda_joy said...

syieda dtg cini :) xda la syg.. ^_^

myra yusreena said...

haaa me too~!! salu kne cop sombong..sedihh kan :( haha

Bro ahmad said...

anis baik..tak sombong ehh...malam semalam blog ahmad tak boleh buka huhuuu

[sutera kasih] said...

anis tak sombong la..sapa cakap tu?



p/s: anis, kad raya anis dh sampai hehe..lambat smpai sbb jiran sblh lmbt cek peti surat :(

tamlegend said...

senyum je cik anis oi...kalo ikhlas senyunmnya pasti timbul seri diwajah mu...hehehe...

SweetLikeWhat said...

eh tak sombong pun...manis lagi ade :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...