Monday, May 9, 2011

akhirnya sempurna....

salam...ari nie aku bz lorh..weee..akhirnye sempurna..ape yg sempurna??heee..aku dah celebrate hari ibu tok kedua dua ibu kuh..tok ma late mum..pg tadi aku g ziarah kuburnye..berserta yasin..tok mum yg baru..we all belanje makan je..petang td mase balik dari Klang aku  singgah secret recipes beli cake tok ma mum..and nie baru balik dari celebrate..we all belanja makan yg hidang hidang toh..makanannye not bad la..kiteorg order tomyam campur+kangkung goreng belacan+sup sayur+telur bistik+udang goreng tepung+pari bakar..mule na order siakap tige rase..tp siakap dah abis..harge dye pon not bad..xmahal pon..affordable..kat mane kiteorg makan??..kedai nie mmg kiteorg selalu pg if na celeb ape ape..kat bandar baru kampar perak..okek..mum aku terharu..sebab selalunye abg aku xpernah join..tp rini sume ade..mum aku xterkata..just mampu berkata terima kasih..heeee..as long as ma parents happy aku turut happy..:)
ibu yg melahirkan dan membesarkan..Al-fatihah..:(
ibu yg diraikan

6 comments:

Firdaus Life said...

bnyaknye makan pastu best pulak.. jeles2

safurara said...

Al-Fatihah utk late mom u darl...

moga u sentiasa hepy.

Salimah Ismail said...

al-fatihah untuk mama u.
sedap eh makanan time celebrate. terliur :P

http://callmynamesally.blogspot.com

Anonymous said...

bestnya ada dua ibu ...
singgah,datang dari blog abg ben =))

TAK SALAH KALAU BALAS KUNJUNGAN KAN?

personal blog :
expire-date.blogspot.com

blogshop :
old-stuffresale.blogspot.com

THANK YOU !!!

anismelon said...

salimah:tenks...

sedap erh..hohoho..toh je yg mamu..weee..

anismelon said...

fazlina:uish...seronok ke ade dua ibu..ngeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...