Saturday, May 7, 2011

Buat Mu Ibu...

Selamat Hari Ibu..uwaaaa..sedih..Selamat Hari Ibu tok ibu ibu sedunia..hurm..teringat mase zaman dolu dolu..mase mak aku masih ade..aku ade gak bagi adiah kat mak aku mase ari ibu..tp mase toh aku sekolah lagi..mane ade duit na beli yg mahal mahal..yg cikai cikai je aku bg..aku ingat lagi..aku ade bagi kad kat mak aku..konon na surprise..aku pg opis mak aku..g kat pak guard tanye alamat opis toh..mak aku kije telekom dolu..jarak sekolah ke opis mak aku dekat je..so aku jalan kaki je..konon na buat surprise..xna bg by hand..xna pos ke rumah..na pos ke pejabat..upenye mase aku pg kat pak guard toh mak aku nampak aku..balik toh mak aku tanye buat ape aku pg situ..aku cakap xde ape ape..mak aku mule nak marah..aku wat bodoh je..sekali beberape hari lepas toh baru mak aku dapat kad nye..walhal opis mak aku sebelah pejabat pos je..huuu..sedih je bile ingat ingat balik..


pepon..even mak aku dah xde..aku na ucap kan jugak Selamat Hari Ibu buat arwah mak..terime kasih dah lahir kan org kat dunia nie..dah besarkan org pai umo 17tahun dulu..dah bagi pendidikan..ilmu..dunia and akhirat..minta maaf sebab xdapat balas and xdan na balas jasa mak..minta maaf sebab selalu wat mak susah..tanpa mak org xkan jadi manusia cam sekarang..halalkan titisan susu mak yg org minum..org syg mak sangat sangat.. even sekarang dah ade mak baru..xkan same ngan mak aku sendiri..:(..moga roh mu dicucuri rahmat disane..di tempatkan dikalangan org org yg beriman..amin..


tok mak baru aku..Selamat Hari Ibu jugak..org xtau na balas mcm mane..yg org mampu hanye tolong meringankan beban je..na balas jase mak sendiri xsempat..so balas la jase mak yg sekarang nie..selalu aku wish and belanja makan je..taun nie xtau la..SELAMAT HARI IBU...
p/s:hargai..sayangi lah ibu anda selagi mereke masih bernyawa..jangan wat mereke menagis sebab perbuatan kite..pengorbanan seorg ibu tidak ternilai...

4 comments:

aza said...

hm...
selamat hari ibu jugak...
:)
jgn sedeh2 yaa..

anismelon said...

ehe..anis xkwin lg..hehe

aza dah kawin and ade anak ke??selamat hari ibu..:)..xsedey..chill..yg da pg xkn kembali..

doubles89 said...

terharu baca...huhu
smga roh mak anis dicucuri rahmat oleh-Nya...

anismelon said...

heeee...sedey kan..so hargai lah ibu si kenit selagi masih ade..:)

amin..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...