Saturday, May 7, 2011

jom jiwang sekejap

salam semua..korg free x..boring x..aku na try wat aktiviti nie..agak agak ade org na join x..huuuu..na join dialu alukan..xnk pon xpe..xde paksaan..just for fun..mengisi masa lapang..okek..korg minat lagu jiwang 90an x??kalo minat jom la join..aktivitinye bertajuk..jom jiwang sekejap..


1)letak banner nie kat blog korg
2)tajuk:jom jiwang sekejap...
3)bagi name kump/penyanyi nye..kalo na letak vdo klip ke lirik ke..terpulang
4)cerita sikit kenape minat..mb ade kaitan ngan hidup ke or wat so ever..
5)sape yg perkenalkan or dari mane dgr lagu nie…
6)pesanan korg tok mereke mereke yg berkaitan ngn lagu yg korg suke nie..senang cakap korg ckp jela lagu korg nie sesuai tok org org yg tngh bahagia ke..pts cinta ke..
7)tinggalkan link entry korg kat comment entry nie..

Susah ke??senang je kan..saje saje mengisi mase lapang..kongsi kongsi cerite and kesukaan korg dgn org lain..:)
Tutup bile erk..kalo xdpt sambutan aku terus tutup..kalo dpt sambutan..tengok la 2,3 hari ke..
Contoh…
Balasan janji palsu mu by leon
Aku suke lagu nie sebab berkaitan ngan hidop aku..lagu nie leh wat aku jd tenang..sebab bile dgr msti menangis..buat kan aku lupe sekejap pd masalah..sebab ape tau..lirik dye buat kite jadi geram+benci pd org yg dusta ngn kite..ha..dari situ leh motivasi diri kite sikit sikit..

Lagu nie..member aku yg perkenalkan..shima name dye..aku panggil dye cim...cim nie sume lagu jiwang dye tawu..selalu lagu jiwang nie org org patah hati..putus cinta yg dgr..tp dye yg sedang berbahgia toh pmint no satu lagu jiwnag jiwang nie…heee

p/s:kalo korg rase sedih..rase down..korg dgr la lagu nie..sp cakap jgn dgr lagu sedih sbb nanti kite lg sedih..bg aku dgr lagu sedih kite akn menangis..mmg menangis sbb sedih+bile kite ingt balik ape yg org wat kt kite kite akn jd benci seketike..toh care aku melupakan org..and cara aku tabahkan hati..menangis adelah salah satu terapi diri..

21 comments:

doubles89 said...

nice!! i'll join...wait ya!!
xoxo

Cikgu Ma said...

salam hanis
thank you very much
sudi ke blog saya. sangat hargai.

Raja Syakirah Raja Omar said...

anis !! nape tak moncol kat home kiera
=,="
haiyoo
da terlamabt..
adeh
tunggu kiera satttt

cik RQS said...

terimaqaseh invite..saya daa join daa..=)


http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejap.html

Unknown said...

http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejap.html

Yana join.. tq sebab invite.. heheh...

M Fizan said...

thanks anis for inviting ..good activity :)
x familiar sgt ngn lagu 90-an but i will try..salam perkenalan..thanks singgah blog sy ^_^

anismelon said...

@si kenit comel:ye ye..anis tunggu..cepat cepat..heee..:)

anismelon said...

@cikgu ma:welcome..:)...tenks gak sudi singgah balik..:)

anismelon said...

@kira:xlambat pon lah..anis baru post petang td..:)..cepat cepat join..

anismelon said...

@miss qaseh:tq sudi join..:)..suke lagu lagu toh..:)

anismelon said...

@saya yana:tenks sudi join..sume lagu toh anis suke and pernah suke..kini menjadi sejarah..:)

anismelon said...

@m fiza.:heeee..kalo xfamiliar lagu ape ape je yg jiwang..or menyentuh hati...mcm saya yana buat..:)

Raja Syakirah Raja Omar said...

okay dokay anis!!
siap :p

http://kieraomar.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejap-duakejap-p.html

=)

Unknown said...

dah join ngak
di air mata ku yang jernih
fuhhhh

http://trioseposen.blogspot.com/2011/05/segmen-jom-jiwang-sekejap-bersama.html

Dahlia Daffodil said...

sy dh join ye..siap...hehe..

http://violetulip93.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejap.html

Nini Hartini said...

mcm best je..hehe...iA nt join..

Khairul Kay said...

Hei..
Kay has join ur segmen...
nice segmen..=D

http://kayrulezblog.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejapd.html

Diari Si Froggie said...

macam best..
InsyaAllah nanti saya cuba join :)

doubles89 said...

anis!! already done...hihi:D

http://sikenitcomel.blogspot.com/2011/05/psttjom-jiwang-sekejap.html

mine is yours. said...

http://imjustastory-teller.blogspot.com/2011/05/jom-jiwang-sekejap.html

Munn Jaafar said...

alah...munna x minat sgt lagu 90an ni...camno tu? huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...