Wednesday, May 18, 2011

Contest:Blog Paling Comel

Photobucket
join contest pulak...huuuu...aku ditag lagi..kali nie di tag oleh miss blueberry
contest nie pulak duanjurkan oleh cik farina afza nie ha..na join jugak rajin rajin kan diri anda untuk main klik klik di sini yup..

Contest Blog Saya Comel



nie Syarat-syarat nye yup :
  1. Mesti ada blog .
  2. Mesti wajib follow blog ini .
  3. Tuliskan satu entry bertajuk Contest Blog Paling Comel bersetakan gambar dibwah .
  4. Lepas dah buat entry terus comment ke entry ini .
  5. Tag 3 rakan anda pastikan dorang tahu .


comel ke blog aku nie??wahaha..aku rase biase biase je..ngeeee..aku join je..org dah ajak kan..xbik hampekan org..:D..tp kalo rezeki na menang..ape salah nye kan..kecik tapak tangan..padang bola aku tadahkan..wakaka..okek..
more detail bout tis contest sile sile la ke blog beliau..aku bagi lagi sekali link ke contest beliau..contest blog saya comel..


4 comments:

Anonymous said...

hai saye tag awak :)

http://cha-memey.blogspot.com/2011/05/contest-mata-paling-cantik.html

anismelon said...

tenks memey for ur invitation dear..free free anis join yup..:)

Nini Hartini said...

good luck :)

anismelon said...

nini:tenks sis..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...