Wednesday, May 11, 2011

pemenang 1st contest anis pic percutian

sticky post seminggu...sila scroll ke bawah tok new entry..terima kasih..

salam...1st of all na say tq kat korg korg yg sudi join..sambutannye not bad la..1st time buat kan..ade la dalam 45org join..okek la..tq korg support anis..sume cantik cantik..sume menarik..tp anis kene pilih satu je..yg xterpilih toh jgn kecik ati ye..and yg mane bg kat anis pic percutian kat pantai toh..insyaallah..ade rezeki lebih anis wat contest pic pantai pulak..anis terus masukkan korg nye entry lam contest anis toh..insyaallah..

fuhhhh...debar debar nie na wat keputusan..dalam kebz'an sempat lg menjenguk jenguk keyh..sebb dah janji..baru ku tahu membuat keputusan itu susah..btw nie bukan keputusan dari sebelah pihak yup..keputusan yg aku buat base on kawan kawan aku jugak..so kalo ikut syarat yg aku tetap kan..

5)then cerite sikit tentang pecutian korg toh..tempat yg menarik kat situ ke..perasaan korg bercuti kat situ ke..(join contest sambil kongsi cerita)
6)pemenang akan dipilih berdasarkan pic percutian paling menarik..dari segi pose..background percutian..yg pasti yg dapat menarik perhatian and minat anis la ye..

so aku pilih pic no12  kat senarai 1st contest anis pic percutian..nie jalan ke blog beliau yup..miszsheyla..aku pilih beliau sebab bersesuaian dgn syarat yg aku tetapkan..aku ade suruh cerite kan..so  miszsheyla nie bercerita berserta gambar sekali..tempat yg dipertaruhkan mmg dlm msia je..ikut kan dekat sangat dgn tempat aku..tp bukan sume tempat kt cameron aku dah jelajah..nie la tujuan aku suruh bercerite sebab aku na teroka and ajak ayah aku pg nanti..dari segi pose menarik..view and background pon menarik perhatian aku..so ikut syarat kan..yg lain pon menarik..banyak yg menarik actually..tp ade yg xcukup syarat..ade yg xcerita..aku xna la bias kn..so aku pilih miszsheyla nie..
pic yg dipertaruhkan..

p/s:miszsheyla sila pm anis di fb..tq..

13 comments:

Unknown said...

good luck .. :_

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

wahhhh....mcm best jekkk ^^

Yang dinanti..yang ditunggu², cewahh.. meh sini..

Pengakuan Cik Bunga berani mati punye lah! HARUS baca

Unknown said...

aish..ye ke ni??? cam x caye...aishhh...ye ke??? ye ke??? hahahahaha i lap u lebey la anis..muah2..muahhh2...muahhh...

Unknown said...

cane nak pm kat fb...fb anis ane?? T.T

kakngah said...

tahniah pada pemenang...

anismelon said...

misz sheyla:yele..anda xpecaye??jgn hantuk kepale anda di dinding ye...weee...

kat sidebar ade fb anis..sakura_orange89@yahoo.com

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

salam kenal..

Browacana said...

Join sajer....:)

Far8 budak baik said...

haaa..bolehhh menang ke ni??
hahaha
gudluck waaa =)

Unknown said...

boleh join lagi tak

nuyui a.k.a miss YUI said...

anis,ader tag kamu join GA..mehlaa ea..

http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2011/05/mummysyafie-giveaway.html

Unknown said...

wah..dh ada pemenang..

lupa plak nak join..huhu

Ana Amalina said...

anda ditag

http://anasweetblueberry.blogspot.com/2011/05/jom-join-contest-blog-paling-comel.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...