Wednesday, May 4, 2011

owh nasi kerabu...

nasi kerabu cekik pangkal leher..
salam...uwaaaa...rini kan p.malam kat tempat aku nie..korg tau x??xtau kan...hurm...konon rini na tukar selera dari tomyam ke nasi..actually aku dah lame teringin na makan nc kerabu..cume selalu xkesampaian..sbb before pg p.malam selalu merencane na beli..tp bile dah sampai mesti beli benda lain..so ari nie aku tekad na beli jugak..aku xtau la aku yg ketinggalan zaman or zaman yg pg tinggalkan aku kan..sebab mase aku study kat tanjung malim selalu gak beli nasi kerabu..tp harge nye consider okek lg la..ade ayam+telur masin..kadang tamabah daging sikit..dalam RM4.50 cam toh..

tp td..aku agak tekezut la jugak dekat RM7..ayam kecik+daging sikit..wah makan besar aku..makan bihun tomyam+fresh orange gelas besar kat kedai gelas besar kat sini baru RM5.50 okek..xtipu..sumpah..kawan  aku beli nasi goreng td ade ayam dua ketul baru RM3.50 yup..aku sangat geram..aku boleh dapat dua nasi goreng ayam dgn RM7..kalo xsalah aku telur masin toh harge dye sekali..tp kedai nie harge dye sume asing asing..huh...cekik pangkal leher aku betul..aku na makan pon xtergamak memikirkan makanan p.malam yg xsedap mane tp mahal xhengat punye..sekian terima kasih cik nasi kerabu..

p/s:sile betul kan aku if aku yg ketinggalan zaman okek..

6 comments:

safurara said...

hehehhehe harga barang sume dh naik dh...

anismelon said...

hoho..tp xkan sampai cekik darah..kat p.malam je kot..uhhhh...:)

Kira Kekuri said...

ops..da lama x makan nasi kerabu ehh..harga minyak naik.semua la naik =..=

anismelon said...

kira kekuri:anis pon da lame xmakan nc kerabu..xtau lak rege naik melambung lambung..tp xsesuai dgn tempat rege mcm toh..weeee..(still xpuas ati neh..weee)

storymerry said...

terliur pulak tgk gmba atas tu!
huh tak patot je harge tu!
tp taktahu la kalau harge nasik krabu mmg mcm tu,kalau sedap bebaloi la kot,kalau tak,tu yg bengang je kan!hehehe

anismelon said...

hehe..tengok gambar je terliur..rase nye xde la meliurkan..harge dye yg buat air liur xtertelan..wakaka...

tah la..mb kot rege nye dah naik melambung lambung..ayam dye ayam import kot..weeee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...