Tuesday, May 17, 2011

sy pon nak bb jugak!!!

na beli enset..na beli enset..menuggu gaji bagaikan menuggu pungguk..weee..sambil menunggu gaji..sambil toh dok mengire ngire..cukup ke wit gaji haku tok survive kalo aku beli enset..kire kire jari..xcokop jari tangan jari kaki pon terlibat..kire punye kire..wa rase cokop if ayah wa tambah bukan separuh tapi setengah+suku..ayah aku na ke..haku dah lame angan agan na beli enset nie..xsabau rasenye na masuk kan enset aku ke muzium..toh pon if muzium terima..and xsabau na tukar enset aku dari yg nie


ke yg nie..wahaha..impian tinggi menggunung kan..dapat ke pon..dah kije masih na bergantung hidop ngan ayah..weeee..xdpt yg nie yg sewaktu dgn nye pon xpe..xsewaktu dgn nye..luar kawasan pon jd lah..janji dapat tukar..

12 comments:

miss jambu said...

sy pun nak bb juga...heheheh..
salam perkenalan

mie-seezsuqasan said...

sabar2 ckit jer lg nk akhir bulan...:)

Unknown said...

haha... sabar2... tak lama lagi boleh tuka... tunggu 3-4 gaji lagi... hehe..

aizamia3 said...

sekarang hp dah murah.. siap ada yang tipu lagi.. belilah dengan pengedar yang sah.. biar mahal asalkan berbaloi..

anismelon said...

@genkconer:nanti kite beli same same ye..heeee..salam perkenalan jugak..:)

anismelon said...

@rruunn-ziza:ngeee...ngeh menghitung hari la nie..toh pon if cokop na beli.weee..:p

anismelon said...

@saya yana:hehe..sabar menanti..weee..mudah mudahan masin mulut kamoo..weee

anismelon said...

@aizamia3:betul betul..biar mahal asal kan xsusah kan kite kelak.weee..

Unknown said...

saya pun nakkkkk... :P

anismelon said...

@nica:ehe...nanti kite beli same same erk..tp lg best if dapat preee..weee..:)

CIKU said...

Nak gakk..huhu
doktor kata AKU overweight

anismelon said...

@ciku:nanti la kite beli same same..weee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...