Thursday, May 19, 2011

kaitan salakan anjing dan hantu...


salam..huuuu..kenape tibe tibe haku kuar kan pic hanjing nie erk??huuuu..ginie cite nye..semalam elok elok aku na lelap dalam pukul 12++ tibe tibe hanjing xabis abis nyalak dekat tepi tingkap bilik haku..bukan sekali okek..dalam 2,3 pg toh aku dgr lg..kao ingat haku xtakot ke..haku dah la tinggal sorg sorg..selalu org cakap hanjing menyalak sebab nampak hantu..owh my..hantu??waaaa..benaran ke??aku nie na kate berani sangat pon x..takot sangat pon x..biase biase sudah..tp jangan muncul..mmg aku takot..tp aku xpenah la jd penakot pai ginie..xtipu meh..aku tengok tb sambil surah yasin kat sebelah..sumpah aku xpernah setakut ini..

tp benaran ke hantu..or hantu org..hantu org lagi aku takot..hantu betul paling paling dye just takot takot kan kite..tp hantu org??mcm mcm dye leh wat..ades la..kenape time aku sorg sorg baru na ade bunyi bunyi ginie..rumah aku dah la umah ujung sekali..tp mase kwn kwn aku ade dulu pon rumah aku toh mmg mcm rumah tahanan pon..sebab ade org mencurigakan selalu dok suluh suluh rumah aku..dak dak umah aku report polis and polis pantau kaw umah aku setiap sejam..aku takot..aku takot..kenape la banyak sangat dugaan hidop aku nie..g la kaco umah org len..na kaco aku jgk knp..uwaaaaaa..xleh tengok aku senang langsung..

4 comments:

rara pinkmafia said...

hmm rara pon sllu kena,tapi buat tak tau jelah.hehehe.lama2 ok lah.

anismelon said...

@rara:yeke..ades..takot neh..kaco la org len..heee..tengah mencube tok buat xtawu..weee

nabila faryzza said...

uish! seram kott. anis tdo sorang sorang ke? kalau kte... adeyh! ntah la. takot gak la. :/

anismelon said...

bukan setakat tido sorg nab..tinggal sorg sorg jugak kat umh toh..na wat cne..sabo jele..huuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...