Monday, August 1, 2011

11orang mendokan anis..amin..

Ehe..Selamat pagi..selamat menuaikan ibadah puasa..ngeeee..mulakan dengan senyuman yup even lapar..hehe..rini aku masuk balik office lepas seminggu diberi cuti yang ditaja..wahaha..ngeng..cuti lah sangat..kursus lah..weee..bile tak masuk office seminggu..kemalasan mula melanda..adehhh..tengah mencari mood kembali nie.."mood..mood..kembali kau.."weee..

eh..rinie puase kan..yang haku g edar kan buah tangan yang aku beli kat Ganu ritoh..buah tangan lah sangat kan..keropok je pun..beli yang termampu..bukan gaji 5k nak beli yang mehey mehey..pe pun keikhlasan toh yang penting..and paling penting jugak bile aku bagi keropok toh kat staf staf aku ade 12orang..11orang Melayu..semua mendoakan aku..weeee..amin..mudah mudahan doa kalian dimakbulkan lah hendaknye..doa jodoah pon ade..ades.."saya muda lagi lah encik..ape kawin kawin..ayah saya marah"weee..poyos mintak kaki..
mudah mudahan keje aku dibulan puasa nie lancar je..tak nak lah cam pic kat atas nie..mau tebalik meja meja office nie aku keje kan nanti..heeeee...wow..garangnye anis..ngeeeeee..

p/s:doodle atas toh adik chomel nie yang bg..cik purple..erk??bagi ke..tak baik oo tipu puase nie anis..yela yela..aku ngaku..aku mintak..hahaha..aku kan tak malu..weeee..btw tenks ye adik chomel..:D

10 comments:

aizamia3 said...

selamat berpuasa dan selamat kembali bertugas..

rara pinkmafia said...

selamat berpuasa anis...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

slmt berpose yer anis..

Bro ahmad said...

selamat berpuasa..comel doodle atas tu

siti kektus said...

cuba akak seru mood tu. mana tau sat g dia sampai. hehe :p

Afikah Aziz said...

selamat berpuasa anis :)

Bitter said...

selamat berpuasa akak :)

iPai said...

kopok ni ke yg kena paksa beli tuh ? hehhe

Acik said...

selamat berpuasa! kerja, kerja, kerja!
heheheeee ...

syerz eyryn said...

selamat berpuase :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...