Sunday, August 21, 2011

Pretend To Be Happy


huuuuu..malam nie na tacin tacin sikit lah...tak ngape kan..tak da org marah kan..hakhak..kalau ade yang menyampah sile ke sebelah kanan belah atas and klik pangkah okek..

"kadang kala kita perlu menangis agar kita tahu yang hidup ini bukan sekadar untuk ketawa..kadang kadang kita perlu ketawa supaya kita tahu bertapa bernilainya setitis air mata.."

hurmmm..tadi aku godek godek entry lame aku..zaman tok kaduk dolu..terjumpa nie..toh yang tersentap lalu tertacin toh..vc nie aku wat sendiri tau..percaye tak??tak percaye??huuuu..tak percaya sudah..tapi mmg aku buat pon..mase hati aku tengah berdarah..air mate meleleh tak hengat punye..mase aku tengah pretend pretend happy...huuuu..sob sob..


p/s:maaf lah..aku tak da entry yg elok sikit tok dikongsikan bersama..so layan jela erk ape yg aku sajikan..huuu

11 comments:

Bro ahmad said...

kenapa ni anis??? tacin2 pulak hmmm

Gen2Merah said...

bila ada suka, mesti ada dukanya.. lumrah kehidupan dunia...
Happy heppi day ye owez

msredcheesecake said...

cik anis ok ke? adakah sejarah berulang?

Abang Stalker said...

alolo..cool babe.jgn tacing lg k.klu entri yg lps sdh,bc la entri yg skrg. :)

cik najihah said...

dun be sad..
btw suke quote tu..

Bitter said...

biasalah kak anis..kehidupan kan..mesti ade bitter and sweet :D

Addin said...

huhu sabar k :)

dugaan .

tamlegend said...

huhu...tak leh tgk videonya...internet kat sini kena blok...

siti kektus said...

ish. dah besar2 tak comel nangis2. hehe :p

lilypelangi said...

lau nak nanges , nanges je..


nak gelak , gelak je..


we decide it for ourself :)

[sutera kasih] said...

eloklah entri ni anis..walau pendek & ringkas tp ada terselit kata2 mutiara tu :')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...