Monday, August 15, 2011

Jom Dengar Lagu Raya

Salam Isnin semua..cene puase rini..ade baik ka..tak kan tak baik lagi kot kan..dah 15puasa dah nie..haishh..pagi nie aku nak ajak korg korg dengar lagu raya lorh..senang je..bubuh je widget era nie..leh dengar lagu raya manjang..tadi otw nak pg office sepanjang jalan aku dengar lagu raya je..melalak lah aku sorg sorg lam kete selama 1jam perjalanan..huuu..tak sabau rasa nak raya..korg nak dengar sama..bubuh lah widget era nie kat blog korg..senang je..ikut cara bawah nie..heee..

1-Log in> Dashboard>Design>Add Gadget>Html/Javascript 
2-copy kod bawah nie..paste..save..
<div></div><div><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://ads.era.fm/inc/app/shared/dvrplayer/capsules/radioactive/amp_flash/era/era.swf" height="170" width="200">
<!--<![endif]-->
<param name="quality" value="high" />
<param name="wmode" value="transparent" />
<param name="swfversion" value="9.0.45.0" />
<param name="expressinstall" value="Scripts/expressInstall.swf" />
</object>

</div>
p/s:heeee..saje nak ajak korg dengar lagu raya sama sama..kalau tak nak..rasa menyemak je widget widget nie..datang blog aku selalu tok dengar lagu raya..heeee..aku kan pendengar setia era..weee

21 comments:

zuneta said...

lagu raya ye...ni yg buat rasa smangat nak raya...tak tau la nape, thun ni..rasa macam tak raya je...tak leh nak serap aura raya pun...

eintan nurfuzie said...

huhu..raya2...anis..nak minx duit raya...g x kak yus tunang ni...

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

yui dok layan suria fm ni..byk dh lagu raya skg ni..

eintan nurfuzie said...

x g yek...akak cuti ri isnini..jumaat kojer....huhu...nk kasi hadih pe yek?

Bro ahmad said...

tutorial era fm..berapa kb widget tu anis..

sergeant keroro said...

hehe, malas la. datang sini la dengar, kasi trafik free kat anis :)

Acik said...

dah nak raya! yeay ...
raya!

eintan nurfuzie said...

HUHU..KIRA ANIS JUMAAT KEJE LA YEK..HUHUHU..XDE YEK..ANIS NK KAWEN KER?KLU NK,LEH AKAK BAGI HADIAH BESAR PUNYA...HAHAHAHHA

eintan nurfuzie said...

ecece...hehehe
kira seminggu ler cuti?
huhu...calon yg g umah nenek dia la 2...

Jiejah Gorjes said...

minat lagu raya versi lama2 jer huhuhu...baru syiok ada feel...yg versi baru ni mcm kena hayati lirik dia baru tau tu lagu raya adehhh

[sutera kasih] said...

tak nak pasang widget ni tapi singgah sini je selalu kalo nk dgr lagu raya era hehe

H.J said...

lagu raya versi orang puteh tak de ke?

Saiazuan said...

blum mood dgr lagu rya... huhu

SweetLikeWhat said...

hp dah buat rington raya dah..hehe

siti kektus said...

mak slalu bukak sinar fm. haha *ada kaitan tak?* :p

Amirah Suhana said...

selamat...hari raya..cehwah semangat raya ! :) hehehe

iPai said...

a ah laa .. dah stat ada lagu raya ..

tak suka !!!

sobri yaacob said...

wah bestnye..
bru la mood raya dtg..tahun ni!!
dgar lagu raya :)

tamlegend said...

era.fm tak best....best lagi klasik.fm

Abang Stalker said...

mmg sah pndgr setia era..:) dtg cni dgr era.

tonaH iS herE said...

saye amik link era ni yer~

tenkiu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...