Monday, August 8, 2011

Nak Bonus Raya Jugak!!!

Kerajaan Negeri Selangor nak bagi bonus duit raya RM500..uwaaaaa..Perak tak de ke..sedih ginie..mase aku jadi pebanci dulu merasa gak la bonus..nie bile dah keje tak da bonus..tak syiok na raye...weeee..nak bonus jugak...klik klik sini..berita semasa..

15 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mak ai,syioknya!!!

eintan nurfuzie said...

2 la...tunggu lagi 2minggu anis...baru tau dpt ke x?heheh

Lavender Lassie Roses said...

huhuhuhu....ne pun tgh tgu anis.. taon ne dapat bonus ke x untuk Raya..huhu

eintan nurfuzie said...

huhuhu...ajar yg mana 2 anis...akak pun trial n eror jer ni...hbs terbengkalai permit2..ahhaha..akak leh jer ajar

sergeant keroro said...

untunglah~~ XD

Jiejah Gorjes said...

betul ke selangor ada bonus??? huhuhu tatau pun... *keji sungguh wat malu org selangor jer kuikuikui*

eintan nurfuzie said...

huhu...2 la...dh dpt emas 2 dh la..uat ep nk curik lagi...padan muka dorang ber4 2

Bro ahmad said...

bro orang selangor..tak dapat apa2 pun????

lilypelangi said...

yeay ! ley dpat duet raya lebih :D

msredcheesecake said...

ye ke? msred penjawat awam neg selangor tatau pun...kalau betul dapat duit raya, diharap cik anis tak jeles...hheee

myhatiku said...

raye tanpe bonus..keh3

Afikah Aziz said...

kakitangan awam dpt je kan hehe

iPai said...

wewwiiittt .. banyak plak duit raya yang orang nak bg kan .. heheh

dzafira said...

Hulur2 la sikit ke org pahang kat sini.. hehe

siti kektus said...

tak pe kak. ada rezeki mesti dapat bonus jugak. mungkin bukan sekarang.






akak, contest akak tu tutup tarikh tu kan. kite tak siap design lagi. buat2 asek tak jadi. kite nak join tp kite antar lambat sikit. hehe :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...