Tuesday, August 16, 2011

Not Feeling Well

Selamat tengahari sume..hurmmm..sihat ke sume..sihat erk..aku je yg tak sihat..baru balik dari klinik nie..not feelin well lah today..ari Ahad dok bersin bersin..aaaaacummm..aaacummm..semalam dok batuk batuk..sakit tekak..rini bangun bangun na sahur..dah makin teruk lak batuk aku..ades..terpaksa lah pergi klinik..yang ye nye nak kan MC je..weeeee..

Ramai gile orang kat klinik kerajaan tadi..aku punya no132..ha amik kao..tertido tido aku menunggu..mase aku sampai kat tempat tunggu toh..baru no 60lebih..adeh la..sabar jela..tunggu punye tunggu..aku naik give up..aku bajet nak blah je tadi..dah bangun dah..tengok sekali no121 naik..tak jadi aku blah..dengan muka tak malu nye aku duduk balik kat tempat asal..weeee..

tadi doc toh masuk kan kayu kat lidah aku nak tengok anak tekak..tak ngape kan..tak batal puase kan..huuuu..mak aku cakap tak batal..so tak batal la kan..

p/s:tttsssskkk..sambil tarik ingus..bulan puasa nie panas..banyakkan minum air masak..kalau tak nanti jadi cam haku..hehehe..pesanan ikhlas dari aku...zaaasssss..nak nolong bonda kuh wat jem tart..

22 comments:

Lavender Lassie Roses said...

take care ye anis... ubat jgn lupe makan buka nanti..banyak minum air masak.. dan have a gud rest k.. :) get well soon!

SweetLikeWhat said...

moga cepat sembuh..banyak kan minum air masak k.. :)

aizamia3 said...

moga cepat sembuh dear..
makan ubat jangan culas.. banyakkan minum air dan rehat.. ;)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

jgn lpe mkn ubt yer anis..

take cre..

Afikah Aziz said...

syafakillah ya anis,jgn lupa mkn ubat berbuka nnt :)

eintan nurfuzie said...

demam ke anis...t dh berbuka makan ubat...skrg ambik tuala basah..letak kt pale...bagi tarik panas..nk uat domain gak ker?akak dh tau sikit

eintan nurfuzie said...

demam ke anis...t dh berbuka makan ubat...skrg ambik tuala basah..letak kt pale...bagi tarik panas..nk uat domain gak ker?akak dh tau sikit

cik najihah said...

get well soon kak..
take care tau..bulan pose banyak dugaan..
cuace panas sangat skang

cik najihah said...

get well soon kak..
take care tau..bulan pose banyak dugaan..
cuace panas sangat skang

misz sheyla said...

get well soon..ati2 wat jem tart..kang jem lain yg jatuh....eeuww

dzafira said...

Take care Anis.. Kalau sy tak sihat memang tido je la jawabnya.

Jiejah Gorjes said...

tak sihat gak ni smlm mc..hari ni nk g klinik kerajaan cam tak larat sgt so monteng le jwb nye huk huk huk

get well soon yachh (^^,)

Saiazuan said...

bnyk2 rehat ya.. lepas brbuka t trs mkn ubat.. :D

lilypelangi said...

sekrang nie musim tak menetu .jaga diri baek2 k? semoga cepat sembuh taw :)

ArulchelseA said...

dah siap kuih tat bagi aku sikit ok..

myhatiku said...

take care cik anis..kurang kn minum ais jugak..hee
smoge cepat sembuh k..

sergeant keroro said...

get well soon :)

AiSyah haSanah said...

cepat sembuh ya anis!!
taklama lagi nak raya nie..
hihihihhihi..selamat menunaikan ibadah puasa!

fiq. said...

kesiannye, tu la, kesihatan jgn abaikan,,,*kite pernah ponteng puase sebab tak sehat,,huhu,bukan ponteng kan,he

Abang Stalker said...

dugaan bulan puasa.. ;)insyaAllah..berkat nk kurus tu.haha

[sutera kasih] said...

sy pun rs mcm nk demam ni hoho
tarik ingushhhh sama2 yerr :P

siti kektus said...

byknya orang sakit kak.


kesian akak. tak pe, ni nak hapus dosa2 kecik ni. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...