Tuesday, August 2, 2011

Air Mata Ramadhan...

Air mata aku mengalir jua..orang nangis masa raya..aku nangis puasa kedua..hurrrrmmm..sangat sedih la kan..kene marah..sape tak sedih..yang marah lak orang luar yang tak faham bahasa..yang pandai cakap je..yang bakal tanggung nye aku..AKU SERABUT KEPALA OTAK KEJE DEKAT SINI..yaallah..sedih nye aku rasa..ye aku kuat nangis..memang aku nangis semahu mahunye tadi..sampai call ayah aku cakap nak berhenti..

Yaallah...kau tabah kan lah hati aku segagah jabal uhud...sebening wazi azubair...sebesar lembah perkebunan al uyun...agar dapat aku lalui hari hari aku yang mendatang dengan tenang..agar dapat aku hadapi segala kesukaran dengan yakin dan berani...agar aku betah berkerja di sini yang sememangnya bukan minat ku....amiN

7 comments:

SoLy SoLicious said...

lol~ kenape ni...
sabar eh awak....
be strong kay.!!
cayook2... *menari2 dh ni bg support kt awak..heeee

cik najihah said...

eh knp ni ..
ala jangan la sedih2..

siti kektus said...

sabar kak. sabar.


sat g dah boleh p bazar dah. ;)

misz sheyla said...

sabar k...xmoe sedey2.. :) anggap je semua ni dugaan...

Abang Stalker said...

semoga Allah memberi ketabahan dan ketenangan pd anis..

Jgn sdh k,kuatkn smgt. :)

dzafira said...

Sabar Anis.. Moge terus tabah.. Senyum sokmo ^^,

Dalin said...

dear.. It is never easy to please everybody.. remember the story about "The farmer, The Son and their Donkey"? everywhere they go.. They tried to pleased everyone else.. at last, their act just trouble themselves.. as long God knows you're in the right position.. InsyaAllah it will and always be OK..

I know you're a one tough cutey GIRL.. ^_^
(dont let the sky raining sadly bcause you lost your sunshine smile~)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...