Saturday, August 13, 2011

Aku Hidup Dalam Kenangan

setiap yang hidup pasti ada kenangan..
kenangan yang selalu membuai impian..
kenangan yang kadang kala bisa meruntuhkan kesabaran..
walau macam mana ditepis kenangan itu pasti menerpa..
kita hanya manusia biasa..tidak mampu menduga..
bila..kenapa..bagaimana kenangan itu boleh hadir muncul kembali..
sakit..pahit..sedih..pilu..hanya Allah yang tahu..
sekuat kuat..sekera keras hati seorang insan..pasti akan lumpuh juga dengan kenangan..
kenagan bagi aku..sesuatu yang pahit untuk dikenang..tetapi terlalu sukar untuk dilupa kan..
adakah ini keindahan??
maka..aku rela kenangan bermaharaja dalam hidup aku..
kerana hanya dengan kenangan membuatkan aku tersenyum..
biar aku tak bisa memiliki..asalkan aku punya kenangan..
biar kenangan yang aku cipta menyakitkan diri sendiri..aku tetap dan sentiasa mencari peluang untuk mencipta kenangan..
hidup tak selalunya indah..tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan..


p/s:saat aku menulis..menjana idea..hanya Tuhan yang tahu perasaan hati aku saat ini..andai dye tahu..mudah mudahan aku mampu hidup hanya dengan kenangan..when i say i love you..i miss you..i really mean it!!!

13 comments:

Ku Azhar said...

melon2!!!!!! melonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!! hehehe

Luqeem™ said...

moga perasaan itu dia perasan..hehe

sergeant keroro said...

memang susah hidup dalam kenangan.

so, kena create the new sweetest memories then :)

CIK FERRA AWW said...

jiwang sungguh pagi2 ni hehe

SoLy SoLicious said...

perghhh......... jiwang bagai~

tamlegend said...

past is past cik anis oi...wake up...create la kenangan baru...heheh

khairul akmal azman said...

bermadah tue
life must go on..

Lavender Lassie Roses said...

kenangan terindah~ :)
hidup dalam kenangan semalam..mungkin saya jugak macam tu..hurmm~

Bro ahmad said...

kenangan dalam memori terpahat di hati

nazira said...

Kenangan memang takkan hilang.. selamanya akan berada di hati.. nak2 kenangan manis kan. hu3..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com

siti kektus said...

yang manis tetap terpahit dalam hati kak. ;)


amboi, feeling dia ea. hihi

dzafira said...

Kenangan ape sbnarnye ni anis?? Jiwang habis yer... hehehe...

fiQ'Ra said...

tag awk~ http://fiqrakendet.blogspot.com/2011/08/contest-aku-kawan.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...