Friday, August 26, 2011

Siapa Yang Patut Dipersalahkan...

ehh..dh hari ke26 puase..macam mane??ade perubahan ke??..berat??ada turun ka..hehe..kalo turun..turun banyak mane..meh kongsi sikit..weeeee

aku sedih nie..aku turun berat je badan tak turun pon aku nengok..turun dalam 5kg gitu..tapi aku tengok cermin..macam same je..tak da nampak yang kecik pon..weeee..sape yang tipu skang nie..penimbang tipu aku ke cermin yang tipu aku..tak baik oooo tipu orang bulan bulan puase nie..haaaa..

tak mau mau jugak nak ke slim world la aku pas nie..hakhak..(banyak sangat la duit kao toh kan anis pai nak ke slim world segale..)

p/s:salah siape sekarang nie..aku yang salah ke..cermin ke..penimbang ke..nie mesti salah makanan..aishhhh..makanan nanti raya minta ampun kat aku..cermin dan penimbang pon same..minta maaf sebab tipu aku..hakhak..*gile kejap*..

11 comments:

Cik Azizah said...

salahkan lemak je kot..hahaha jijah makin kurus bertambah kurus..hish!

mizzkechique said...

penimbang tu rosak kot..

ArulchelseA said...

cermin tu salah tu..tukar yg baru je la..

NURUL NADIAH MAMAT said...

tukar cermin tue..ekeke....

siti kektus said...

wah. 5kg tu? tak kan tak de pape perubahan kak. mana tau baju longgar ke.


kite trun 2 kg je. sikit beno. hukhuk

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

tuk mengelakkn dr di tipu cermin dan penimbang,elakkn bersua muka dgn mereka. :D

sergeant keroro said...

hehe, cermin yang salah tu :P

tamlegend said...

anis gemuk ke???tak nampak gemuk pn...gemuk katne???

Si Nuansa Eyqin said...

cermin dgn penimbang dua2 bohong. ahh sudah. hehe.

Syuxer said...

mungkin kadar peratusan lemak awk dah berkurangan..;)..

kena maintain lepas raya k..insyaAllah awk akan puas nanti nanti hehe

Bro ahmad said...

puasa turun 5 kilo..raya tambah 10 kilo macam mana anis? hmmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...