Sunday, August 28, 2011

Pemenang Contest "Anis Kami Nak Duit Raya.."


Morning semua..okek..aku dah wat keputusan nieeeeee..and aku rasa kad kad nie menarik pada mata aku..aku tak nak dah pening pening..so wat keputusan sekali and muktamad..huuuu..

"Mengikut Mohor Besar Raja Raja..Tarikh Raya Tahun ini jatuh pada...akakaka.."
 serius serius..

okek..aku pilih yang nie..
kategori kad biase

Photobucket
kategori flash card..

p/s:adil okek..sile lah lawat lawat blog pemenang nie yup..pada yang tak menang jangan sedih sedih ye..ade yang dah dapat kad kan..tapi peserta 25terawal lah..tahniah pada pemenang..nanti PM anis kat FB name..no acc..no tel..asap ye..tq..

9 comments:

ct kektus said...

tahniah pada yg menang. ;)

[sutera kasih] said...

ok sy tak menang..sedih2 huhu..merajuk haha..
tahniah kdp yg menang..sememangnya layak menang sbb kad lawa2 oooo :)

alyachan said...

anis,saya dah hantar kat fb...
id fb : alya odelia

Aku DaN SeSuAtU said...

alhamdulillah..rezeki raya..hee..thanks juga untuk kad raya anis..

Cik Purple said...

alaaa.. ndak menang..T_T tahniah buat pemenang.. :)

Aku DaN SeSuAtU said...

anis ..selamat hari raya

special kad untuk anis
http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/08/thanks-anis-melonselamat-hari-raya.html

najihahfara said...

tahniah semua pemenang

iPai said...

ala .. tak menang .. heheh ..

selamat hari raya anis .. thanx for d card ..

nanti kasi saya kumpul2 semua dulu ye ..lepas tuh saya buat post khas .. hee

myhatiku said...

tahniah pemenang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...