Friday, August 12, 2011

Alhamdulillah..Syukur..

Alhamdulillah..Akhirnye..keputusan yg aku buat atas pendapat abg stalker ritoh dah kuar..adessss..klik klik pic tok tumbesaran yup..


masalah nye sekarang..aku tak tau lah nak pergi ke tak..sebab 19/9/2011 nie aku ade pereksa 1st bar tok sah kan jawatan aku sekarang selama seminggu..nak kene study lg..bengang kepale otak aku memikir..abg stalker..kemane abg..anis perlukan khidmat abg nie..pening dengan macam macam masalah..adeh la..ade ape ape cadangan dari rakan blogger yang lain tak..sile beri cadangan..bantu aku..

p/s:aku nak sambung..tapi..macam semua nie terburu buru lah..baru je anto surat nye..aku ingat ke lambat lagi lah..sekali..tup tup kuar result..adehhh..

25 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

cpt gak ea..

anis pkir cmner??

peksa tu pon amat pntg gak..

anismelon said...

@nuyui:toh yg anis tak tau..tak dpt na fkr..kepale anis serabut..nak mmg nak..cepat sngt result nye kuar..

CikMiMiey said...

tahniah anis ...

keliru , buntu ehh ?? anis buat istikharah ye dear ^^

Afikah Aziz said...

tahniah anis,cepat tol kuar keputusannye,ape pun jgn duk serabut2 sgt ye,buat istisyarah dan istikharah ye,semoga dipermudahkan urusan anis :)

sergeant keroro said...

sambung degree ke??

buat istikarah :)

tapi better sambung, masa depan lagi terjamin XD

SweetLikeWhat said...

tahniah ye..buat keputusan terbaik :)

Lavender Lassie Roses said...

waahh!! tahniah Anis~ erm..susah gak nak buat keputusan kan... kalau buat surat untuk tangguhkan pendaftaran pengajian tu xley ke? just bg cadangan jer...1 ari selepas tu ker baru daftar..bg alasan lyg munasabah kat diorang ker.... :)

dwaty said...

buat istikhara... kalau sambung pun ok juga... tapi jagan sampai stress yan anis...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

pilih something yg untuk jangka masa panjang..dan lebih baik.. :)

asamasin said...

buat pilihan terbaik k.. :D

♥ cik kieranaa ♥ said...

ermm..anis kene pk elok2 la..:)

tye pndapat ramai org,

myhatiku said...

congrates!smbung tau cik anis..
btw,best sgt study kt uitm shah alam..walopun berpeluang setaun ja study sane..:)

Bro ahmad said...

semua di tangan anis..sokong dari belakang je..rasa nak teruskan..terus je...pendidikan tu penting,

Saiazuan said...

ada rezeki tu prgi je.. ingat rmi yg xdpt peluang mcm ni tau.. uitm pulak tu.. :)

lilypelangi said...

tahniah .. fuhh . memang cepat

pape pon , buat keputusan sebaeknye k . .

eloknye , smbung la blaja :D

msredcheesecake said...

minta petunjuk dari Dia....

kalau akak sambung study...cita2 dari dulu...

iMBobo said...

semoga dahulukan yg penting ye.. :D

dzafira said...

Sy pun tak tahu nak bg pendapat mcm mane Anis... Walau apa pun pilihan yang Anis buat, moge Anis berjaya ok... :)

tamlegend said...

sambung la anis oi...kalo tak tahu kat mana dewan budiman tu aku leh tunjukkan...hehehe.Institut perkembangan pendidikan tu pun leh tunjukkan sekali...hehehe





ps: dah approve la anis...cuba try check...

che-a/atiah said...

tahniah kak anis..

peluang hanya sekali.pilih yang terbaik

siti kektus said...

akak ok tak nak galas semua tu. kalau larat, ok je. ^^

eintan nurfuzie said...

adoi..kena time 1st bar ker?
dh conpom dpt g yek?
cmne 2?
1st bar penting gak..klu x ikut akak n akak nurul jer la peksa tahun depan...
kami sepakat ambik sesi awal tahun depan..so far...xde peningkan kepala...
g la tanye kak ana 2...
kot2 leh tangguh ker?
atau pun g la uitm 2..tnye..leh tangguh ker?atau settlekan pendaftaran awal ker?erm...pjj ke atau full study ni?

Abang Stalker said...

maaf anis..abg ada urusan lain,trpksa hlg2kn dri.

em..bt solat istigharah la dlu k. :) bncg dgn family or org yg lbh pakar.

Abang Stalker said...

skrg anis kt pahang ke?em..hrni da 17hb.

x de tmpt tgl eh?hostel ke xde?cuba call campus,tny.Bnd ni kne betul2 fkr dik. :)

Abang Stalker said...

owh..ok..:) abg x publish.em,cmtu xpe la anis..mgkn xde rezeki skrg.kumpul duit dlu.nti cuba bt PJJ klu betul nk smbg bljr.bole cuba minx open university,nti dia akn cri campus terdekat area perak tuk anis bt PJJ.rs nya cm tu la.sbb kwn abg bt cmtu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...