Tuesday, June 21, 2011

Bila Perempuan Cakap "TAK NAK"..

kenapa bile perempuan tolak cinta lelaki..perempuan toh dianggap kejam..tetapi bile lelaki tolak cinta perempuan..mainkan perasaan perempuan..tinggal kan perempuan macam toh je tak da org pertikaikan pon..adil ke macam toh..aku pernah baca kat blog mane tah yg mengatakan "lelaki nie sebenarnye tak rumit..perempuan yg suke merumitkan keadaan.."..mcm mane toh..mcm nie blog toh kate.."kalau lelaki cakap tak nak..mean tak nak lah.."yg perempuan merumit kan keadaan dengan bertanye.."kanapa tak nak..kenapa..kenapa..and kenapa..".."dah tak nak..tak nak lah..jangan lah tanye lagi kenapa..susah sangat ke nak faham TAK NAK"...

urhhhh..WTFish...habis bile perempuan cakap macam toh asal kao nak pertikai pulak..dah kami tak nak..tak nak lah..jangan lah nak sedap sedap mulut je cakap kami kejam..kami main kan perasaan orang..pastoh bile kite tak nak..dipujuk..dirayu..sampai la akhirnye kite simpati and terima..meh aku nak pulang paku buah keras.."kan dah kate tak nak..susah sangat ke nak faham TAK NAK!!!..tapi kalo kite kat tempat dye..kao pujuk la..kao rayulah..pai menangis air mata darah pon.."dah sy kate TAK NAK..TAK NAK LAH..jangan lah merayu,jangan lah pakse lagi.."

20 comments:

dzafira said...

TAK NAK komen.. hehe

Bro ahmad said...

tak nak tak mau katakan tidak pada
rokok...hmmm

cik najihah said...

ups..marahnya :)

SiBudakKurus said...

sokong!

----- ----- said...

Tak Nak terlibat...haha
Terbaik...

~~lOla_laLa said...

saye suke entry nih :)....

Nurul Eiman Hikmah said...

lelaki tu yg taknak faham kan?perempuan jd mangsa....=(

syieda said...

asik2 nak salahkan pmpn kan? sedih btol..T___T

Lavender Lassie Roses said...

hahaha... agreed..agreed.. :)

anismelon said...

@dzafira:hahaha..no komen..no komen..

anismelon said...

@ahmad:smoke ke..kate kan xnak..heheh

anismelon said...

@CN:harus lah marah kalo xreti bahasa..huhu

anismelon said...

@sibudak kurus:hehehe..tq..:)

anismelon said...

@.....:huhu..tq..ngehehe..:)

anismelon said...

@lola lala:hehehe..tenkayu..tenkayu..:)

anismelon said...

@nurul eiman:tawu xpe..kite xfhm bahasa dorg marah..huh

anismelon said...

@syieda:toh la sal..mcm bagus..huh

anismelon said...

@lavender:hehe;;bgs bgs..ngehehe..

iseymahadi said...

errr..gerun je bace..huhuhu..:)

anismelon said...

@isey:wahaha..org jauh bace entry kite la..weee..

gerun ke..kenyataan..huuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...