Wednesday, June 22, 2011

Maharaja Lawak Jozan Yg Nie Pon Aku Suke

jozan yg nie pon aku suke..aku tak tahan gelak dengan johan bile dye nyanyi lagu awan nano toh..adeh..memang aku tergelak gelak lah..terbaik lah dorg nie..like like..:)..

tapi si zizan nie aku tak suke..nape macam si nazmi raja lawak..huuuu..

4 comments:

sukasuki said...

kat kuantan ni...kelaka..muka,rambut dah mcm hafiz dah...hehehe...nanonanonano

CIKU said...

suka ssgt gak..anak anak ciku pun suka..best best

Bro ahmad said...

ada raja lawak,,hahahaha ni bro raja gelak..walaupun anis tak masuk segmen tu..nama anis tersenarai di promosi selama seminggu- no65

nabila faryzza said...

hahaha! memang lawak pun minggu yang ni kan. jozan ni, johan je yang lawak. zizan tak berapa sangat.
agak agak siapa menang? hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...