Friday, June 17, 2011

Tolong Salah..Tak Tolong Pon Salah..

hukhuk..kene tegur same bos..nie na nangis nie..buat baik salah..buat jahat lagi lah salah..so mane satu yg kene buat..aku tersepit ditengah tengah..kalo aku xtolong nanti orang cakap aku berkira..and kalo aku perlukan bantuan nanti orang xnak tolong..aku bukan xleh tolong..boleh..tp jangan lah semua hempuk atas kepale aku..susah sangat tok cakap "tak nak"..bos cakap ginie..

"kamu nie anis baik sangat..sy dah pesan jangan bg org pijak kepala kamu"

"abis..xkan xtolong..nanti dorg cakap sy berkira..nanti sy susah dorg xnak tolong sy.."

"tolong sampai org pijak kamu..len kali cakap kamu ade banyak kerje yg bos bagi.."

"hurrrmm.."

"kamu buat kerje untuk dorg..dorg duduk berehat.."

aku..senyum..xperlu kate ape ape..berlalu keluar je..hurrrrmmm..entah le..tolong salah..xtolong salah..buat xtau je boleh x..

9 comments:

Bro ahmad said...

sian..anis jangan sedih2 tau...senang je nak ajar diorang ni...buat2 garang sikit...grrrrr,,,,grrrrr

syarifahsidrus said...

kadang2 kena fikir juga sampai bila nak jaga hati orang tapi lukakan hati sendiri kan :)

Bro ahmad said...

salam
tag
bro masuk list

http://www.trioseposen.com/2011/06/sergeant-keroro-cari-krew-baru.html

sukasuki said...

hai cik melon yang baik hati..datang melawat di sini

Nour Akmal said...

kne tgk pd situasi kot klu nk tlg org ni..

anismelon said...

@ahmad:toh la sal..sian anis..hukhuk..;p

anismelon said...

@syarifah:hurmmm..na fkr sal hati sendiri toh yg susah..org lg pnting dr diri sndiri..huhu

anismelon said...

@sukasuki:sile sile jemput cik suka suki..:)

anismelon said...

@nour akmal:mmg la kene tngk..tp kalo yg cm nie..xtolong sebe slah..tolong dikulikan..hurmm..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...