Sunday, June 26, 2011

Dari Mata Turun Ke Hati..


Tadi ade kawan merangkap akak akak aku bertanya..

"Anis rase kan..kalau org tuu tak nak pandang muka kita bile bercakap nape erk??and bila kite pandang dye mata dye pandang lain..and kadang kadang kalau ada hal ape ape dye msg..walhal duduk dekat dekat.."

Huuu..tanye aku..aku doktor cinta erk..ngeeee..bajet aku arif la kan..ngehehe..selalu org cakap kalo someone toh bercakap tak pandang kite..sebab org toh menipu..and kite boleh kesan org toh menipu hanya dari pandangan mata..betul jugak nie..tapi tengok keadaan la kan..tak kan semua menipu..

Tapi kes nie..aku rasa sebab org toh suka..kalo kite suke org toh pon kite susah kan na pandang mate org toh..tp kes nie menipu jugak..cube menipu diri sendiri..huuu..so aku cakap..

"Mb org toh suke kat akak..toh sal dye mcm toh..dye malu..dye segan"

Bagi aku pon mcm toh..aku sendiri tak leh nak pandang mata ke mata orang yg aku sayang or suke..dah try tp fail..tak tau kenapa..bile pandang..dada nie dung dang dung dang..gubra terlebih..tapi mmg pon kan..aku sa semua org pon mcm toh bile berhadapan dgn org yg kite syg..jantung mesti berdegup kencang kan..tp sebenarnye..dari mata je pon kite leh tawu org toh eclas suka ngn kite ke tak..aku dulu sampai ex aku cabar aku pandang dye mase bercakap..kalo berjaya nak bagi bunge..tp fail jugak..aku mesti pandang ke depan..bukan ke depan toh pandang dye..tapi pandang dinding or mane mane jelah yg membelakangi dye..hohoho..

p/s:Kalo org yg kita suke or sayang..mb takut dari mata turun ke hati..tapi kalo bagi yg menipu..takut pandang kite nanti..dari mata turun ke tapak kaki..wakaka..okek..nie pendapat aku lah kan wahai kakak ku..pendapat org lain anis tak tawu..

4 comments:

Unknown said...

soal perasaan ni anis,,susah nak ungkap dengan kata2..lihat hint dan gerak geri dia boleh tau dia suka atau tidak orang tu,, anis tak de mood hari nie nape?

sailaaf said...

kadang2 org tu kurang confident..dia asyik pandang2 sana sini..tak berani pandang mata.. n yg anis kata menipu tu mungkin jugak...hehee

ieda =.= said...

anis..sai tuto tu.

anis add page element baru then paste kan code syieda bg tu dlm oage element baru tadi. then save. benda ni xkan kuar apa2 cuma berat blog je ayng berubah. try buat lg. lau still xjadi gtau syieda ^_^

~syue syada~ said...

saya pon mcm tu jugak.. kalo kita suka org tu, rasa segan nak pndg mata dia.. mcm jantung nak pecah ooh hehe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...