Friday, June 24, 2011

Segmen: Wacana Entri Pertama Ku

Wacanaku
lame tak join segmen bro wacana nie..huuuu..memandangkan tak de keje..tak tawu na wat pe anis mengejoinkan diri yup bro wacana..okek..tengok tajuk atas nie..Wacana Entri Pertama Ku..so kene lah letak entry pertama yg haku semadi kan dalam blog aku kan..aku nye entry pertama tak de pengenalan pengenalan diri nie..hati tengah terluka masa toh..so nie entry pertama kuh..ego seorang lelaki..aceli nie entry tok 1st blog aku yg telah ku import ke blog kedua aku yg sekarang nie..so untuk blog yg sekarang nie..entry pertamanye yg ini..new blog..rajin rajin..pergi la usha yup..hehe..

korg korg kalo na promote gak entry pertama korg yg mb dulu tak laku..cam entry aku yg dolu dolu la kan..klik klik sini..Wacana Entri Pertama Ku..huu

2 comments:

Bro ahmad said...

ooo entri pertama hmmm
tapi blog bro entri pertama cuma gambar je..hmmm tak tau nak tulis apa..kalau ada masa nak edit balik..XD

Mohd Hazwan Hashim said...

gud luck :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...