Wednesday, June 1, 2011

Segmen:Sergeant Keroro tanya apa hobi anda !!

salam..selamat malam..okek..aku na join segmen nie yg dianjur kan oleh ape tah name blogger nie..sarjan keroro kot..sarjan keroro yu..bukan kiroro mirae..huuu..yg tag aku nie ha si ahmad yg rajin sngt join segmen..weee..:p..okek..kalo korg na join same klik klik la sini..kiroro mirae...

okek..ape yg blogger ini mahukan??cik sarjan nie na kite berkongsi hobi kite..hurm..hobi yup..hobi aku simple mimple je..antara hobi aku ialah..bace novel..bace majalah..memasak..hurm..berjalan..beli barang barang pink..weee..and now..hobi baru aku ialah berblog..kenape??kenape menduakan hobi hobi yg dolu..huuuu..aku menduakan je..bukan meniggalkan hobi yg dulu..berblog nie boleh dikatekan spenuh mase la..hobi yg dolu dolu toh still buat..tp just sampingan la..weee..okek done..


eh nie na tambah sikit..aku jugak suke dgr mp3..esp time na tido..ikt lagu lah..kalo lagu toh sedih berulang ulang kali aku dgr..nages nages sikit..baru la ngantok kn..weee..and tido..pai pagi la mp3 toh dgr aku plak..dgr ape??dgr aku berdengkur..kakaka..anis tido berdengkur ke??owh tidakkkkk..tidakkk..wahaha..

aku na tag sape yup..kejap aku selongkar...

6 comments:

K said...

tak baik menduakan,hehe :P

kiroro mirae ea? haha XD

thanks join! =)

anismelon said...

ehe..welcome cik kiroro mirae..:)..tenks gak sbb sudi terime..weee..

Gary Asip said...

hehehehe...bagus2... hobi yang agak sihat..
ada masa, join ler segmen gary lak yer... gary tengah cari bloglist ne..

http://garyasip.blogspot.com/2011/06/jom-join-30-bloglist-vip-blog-gary.html

anismelon said...

@gary:hobi yg sihat ye..huuuu..hurm t free free anis join yup..:)

Unknown said...

baca novel best..tentu tapkap cintan cintun nie

anismelon said...

@ahmad:tngk cintan erk..ngeee..felin lebih lorh..wakaka..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...