Monday, June 27, 2011

C.I.N.T.A. ketawa dan air mata..


C.I.N.T.A bagi aku gurauan dalam kehidupan..Kadang kadang buat kita ketawa..Kadang kadang buat kita terasa dan gurauan yang buat kita memahami macam macam emosi..Kalau yang mencantikkan lukisan adalah W.A.R.N.A..maka yang mencantikkan kehidupan adalah C.I.N.T.A..Tapi C.I.N.T.A nie ibarat macam jumpa hantu..semua orang percaya akan kewujudan hantu..Tapi tak semua orang dapat jumpa..Kalau kita C.I.N.T.A kan seseorang..Biarlah dye sendiri yang rasa..Bukan sebab kata kata C.I.N.T.A yang kita sering ungkapkan tapi rasa C.I.N.T.A yang datang dari hati dye sendiri..

10 comments:

cik najihah said...

comel je warne warni cinte itu :)

Ku Azhar said...

pening tgk tulisan kecik besa! hehehe

apik pehe said...

huhu..jiwang nyer dak ni

Bro ahmad said...

ada yang tak percaya hantu,tapi tak semestinya tak cinta...huhuhu apa ahmad merepekni...

Norhisham Nordin said...

cinta itu indah kalo dh dpt jumpa... tapi susah nak jumpa cinta sejati...

anismelon said...

@CN:hehe..name pon olourful of life..weeee..tq2

anismelon said...

@ku azhar:pakai kanta len kali tak de sakit..wuuu

anismelon said...

@apik:huhu..bukan selalu na jiwang..selalu emosi je..weee

anismelon said...

@ahmad:huuuu..anis pon xfaham..ngeee..:p

anismelon said...

@norhisham:tawu tak pe..skang susah na jumpe cinte sejati dah..huuu..xcam dulu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...