Sunday, June 12, 2011

Contest: My Secret Wish from Almari Si Pari-Pari

aku na join contest nie..huuuu..agak lame jugak lah owner blog meninvite aku,,nie baru aku teringat..weee..jahat en aku..kalo na join jugak klik klik banner kat atas nie ye..

hurm..cik pari pari nie suruh wat entry bertajuk My Secret Wish from Almari Si Pari Pari..and dalam entry toh nyatakan perfume kegemaran kite or perfume yg kite impikan..and nyatakan sebab sebab nye...huuu..mcm susah je..aku bukan pakai perfume mehey mehey nie..biase biase je..

okek la..perfume yg aku selalu pakai..serious biase je..xde branded branded nie..aku selalu pakai enchanteur Paris Perfume Belle Amour(Beautiful Love)..aku suke bukan sebab beautiful love ke hape..aku suke sebab 1st..kotak dye santik..pinkare..im a pinkaholic..2nd bau dye aku suke..wangi je bau dye..sedap je..menusuk kalbu aromanye..ngeee..so..nie lah yg aku selalu pakai pon..xpon silky girl punye..wangian nye lebey kurang same je..

so nie lah perfume nye..

6 comments:

Unknown said...

salam,
yang ori kan...bukan yang kt petaling street ya hihihi...wangi

tengah cari penganjur

http://trioseposen.blogspot.com/2011/06/anda-berpeluang-memenangi-hadiah.html

anismelon said...

@ahmad:okos lah yg ori..no petaling street..danau kota mahupun petaling jaya..wahaha..:p

penganjur ape lak nie..

Unknown said...

salam,
dah update dah hihihi
faham dulu terma dan syarat
tapi tak semestinya anis jadi penganjur..sesiapa yang nak buat segmen...boleh la pm kt bro
nanti anis boleh jadi peserta je...k

anismelon said...

hoho..okek okek..bg lah laluan kat org len jd penganjur..anis jd pemerhati jelah..heee

enyheartsdiamond said...

hai! thx 4 joining anis <3 goodluck! :D

anismelon said...

@eny:huuuu..welkam..tq..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...