Monday, June 20, 2011

Mengantuk Masa Mesyuarat?Jom Ikut Tips Aku

salam semua..heeee..rini aku tak hupdate entry pon kan..bukan idea dah kering..tapi kekangan masa..cewah..(tak payah na poyo sangat la anis..)ngeee..actually..rini aku pergi mesuarat kt HQ JPV kat Ipoh dengan Ketua Pengarah..urgggghhh..tensen kao tawu tak..dari pukul 9 pai kul 6..adehhh..penat haku..dengan ngantuk nye..rini ade presentation PINTAF..ape ke jadah PINTAF nie..PINTAF nie berkaitan dengan bantuan ternakan lah..lembu..kambing..haaaa..berjele jele lak toh setiap daerah..

dok lam air cond lak..memang ngantuk la kan..huuuu..jom ikut cara aku nak hilang kan ngantuk mase mesuarat..

duduk dibahagian depan sekali..kompom tak berani na ngantuk..
tadi aku duduk depan sekali..memang tak berani lah na ngantuk kan..then kao bayg kan kalau time kao ngantok ngantok..tibe tibe pengarah jerkah kao..haaa..tak da la kao berani tido kan..

jegil kan biji mata kat skrin..
bile power point tengah terlayar kat skrin toh..kao jegilkan biji mata toh..kot kot mau tak ngantuk

minum air mineral yg disedia kan..
kalo mampu selagi tak abis air mineral yg di sediakan toh..kao habis kan..weee..pastoh keje kao kuar masuk toilet jelah na kencing..haaa..dapat kao keluar tok hilang kan ngantuk..aku tadi akibat keboringan..kemengantukan..aku minum la air tak hengat punye..2,3 kali aku kuar masuk toilet..

tapi kan..bile petang menjelang..sume tips nie dah tak leh pakai dah..hangguk hangguk,geleng geleng jugak la kepala aku..ngantuk seh..dah tak fikir dah pengarah ke hape..wahaha..tapi tak de lah pai tertido dengan asyik sekali kan..terlelap je...tak leh tahan dah..rase cam na tekeluar urat urat mate haku tadi..ngehehe..esok ade lagi mesuarat..kompom pai petang lagi..adeh la hai..

10 comments:

Freaky said...

kalo x leh tahan sangat. kua la kejap basuh muka :D

Bro ahmad said...

sapu minyak cap kapak kt mata
cubalah anis.....:)XD

SyahmiFikri said...

ades.. aku kalau ngantok sanagt! duk depan pon mampu tidoq koet! =)

sukasuki said...

ehehehe...duduk dpan skali tu slalu sy buat...kihkih...

meaw said...

sediakan hacks sebalang,hehehe...kompom tak ngantuk ^_^

anismelon said...

@freaky:bukan kejap..lame and berkali kali anis keluar..huuu

anismelon said...

@ahamd:toh na menganiaya toh..huuu

anismelon said...

@syahmi:urhhh..anis pon gitu..semalam terlelap la jugak..ngantok seyh..

anismelon said...

@suka suki:bgs..bgs..hehehe..dok depan pon ngantok jugak..

anismelon said...

@meaw:semalam bawak dah..segengam kopiko..huuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...