Wednesday, June 22, 2011

Pagi Yang Gelap..

pagi semua..dua hari tak hupdate entry di siang hari kan..huuu..bz lorh..hujan yang turun bagaikan mutiara..berkilau bersinar berkedipan..ececeh..

pagi nie bumi Seri Iskandar dilimpahi hujan..(ayat suka nak poyo)..kat kepala otak aku nie berfikir fikir.."best nye kalo dapat tarik comforter pink haku toh..sambil berselubung..uhhhhh..indah.."..weee..tapi ape kan daya..office lagi memerlukan haku..so berkhidmat lah untuk haiwan haiwan yg ketandusan kasih sayang..ngeeee..best best hujan pagi pagi ginie..otak tak serabut..sejuk je..redup...sayu je..mata pon terbuai..kakaka..

katak owh katak..kenapa kau panggil hujan..macam mana aku tak panggil..ular nak makan haku..ular nak makan haku...ngok ngek haku nie..tp petang hujan tak best..susah aku nak balik..

10 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

rntik jap kat ipoh ni td..

skg dh ok =)

Bro ahmad said...

anis jaga apa? kambing yek..sian kambing takut hujan tau..whahaha

rara pinkmafia said...

best nya tido hujan2.

Lavender Lassie Roses said...

Selamat pagi merangkap ke tenghari anis melon... ngeheheh ~ erm..ayat 'berkhidmat untuk haiwan yang ketandusan kasih sayang' tu ape maksudnya...???? bukan pe, sebab saya ne suka curahkan kasih sayang pada haiwan2 juga... :)

Fadzmie Mohamad said...

Kat sini pagi-pagi dah panas membakar. Tak senang nak sambung tidur. Uuuuhhh.

# wordless wednesday #4 #

anismelon said...

@nuyui:hehe..kat sini ujan lorh..besh..:)

anismelon said...

@ahmad:hahaha..kambing takot air lah..ngeee

anismelon said...

@rara:tawu xpe..besh besh..:)

anismelon said...

@lavender;hehe..anis kan kije ngn veterinar..suke binatang ke..anis xsuke..weee

anismelon said...

@fadzmie:sape suruh duduk sane..meh duduk sini..hehehe..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...