Wednesday, June 29, 2011

Kesian Fyda Kene Bang Bang Boom...

huuuu..tengok tak bang bang boom tadi..kesian fyda ..bang bang boom kene kan dye..dah cam na nangis dah aku tengok dye..krew bang bang boom nie kene kan dye..konon na datang pinang dye..dye dah terima dah..dye siap cakap "fyda terima..janji org toh jaga fyda"..kalo aku..aku pon marah..org main main kan kite..nie soal mase depan..dah macam hidup dan mati leh lak orang main main..urhhhhhh..bile krew bang bang boom cakap nie "anda terkena bang bang boom.."mmg fyda tak gelak tak ape..mcm tak terungkap..yg pasti muke dye mcm marah+nak nagis..org yg konon na pinang dye toh cakap fyda yg cabar dye..so dye sahut..tp kesian kot..jangan lah main main soal macam nie..ade sambungan..tunggu minggu depan punye bang bang boom..samada fyda leh terima kenyataan tak gurauan tadi toh..tapi tadi lepas dye tawu main main dye tak cakap banyak..terus amik beg masuk bilik..huuuu..

agak agak korg dye leh terima tak gurauan cam nie??kalo korg??korg dah takut+gementar..yela org na pinang..org toh pulak kite tak kenal..kire na cinta selepas kawin lah konon..sekali tawu main main..tak marah ke??

23 comments:

SHIMI said...

betul la, syaya tgk gak tadi.
kesian ekk main2 kan hati pompuan ni.
bab2 kawin ni sensitip

cik najihah said...

kalau fara dah lame melalak dalam bilik tu ha

anismelon said...

@shimi:lelaki mmg tak rase bersalah wat pompan gitu..dye ape kisah..malu pon tak..permpuan??huhu..tak fikir langsung..

ups..teremo lak..

dzafira said...

Tipu lah kalau tak terasa apa2.. Perempuan kot.. Mudah sangat tersentuh. Kalau sy, dah nangis selok2 lepas lari masuk bilik tu..

ashafanie said...

tgk jgk td..mmg mmprmaenkan prsaan pmpuan..lbh2 lg fyda sbgaii slbriti.. org msk mminang, fyda siap stju lg.. jatuh air muka fyda..

Bro ahmad said...

saman je bang bang bom tu...bior diorang rasa cam mana?

♥yaya budak suka embun♥ said...

alaa..x sempat tgk la plak td...kat mana bleh tgk lg ehh?

Nini Hartini said...

gurauan melampau. kesian fyda. jangan buat dia serik nak terima org yg dia tak kenal sudah. ye lah, mst serik punye..

Heart In A Cage
.

suha said...

siannya..tak baik tol la





(^_^)

Bella Bell said...

errr.. tak tengok la pulak.. tapi kalau saya, saya marah gila kot... malu pon ada sebab kena main2 macam tu.. kesian fyda..

Ku Azhar said...

jahat seh diaorg!! :(

Ku Azhar said...

anis! bola anda tertinggal kt blog ku :D

sila dtg ambil ye sblm ku simpan dlm umah :D

❤✿krOnic a.k.a dayah✿❤ said...

xsaba nak tgOk sambungan mgu depan... sbb last time fida nak masuk dalam dier wat muker macam xleh time...sian fida... mmg jahat la rancangan dorang!!!

sukasuki said...

akk rasa dia dah termalu tu...hehe

❤✿krOnic a.k.a dayah✿❤ said...

mahu x malu...masOk tb lak 2.. klu sy pOn malu... :p

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

huhu...klo ye pon nk makan cabar pompuan, bab nie jgn la dibuat main ek? kan x elok...melibatkan kuarge maruah lagi....ish....xsetuju..klo ca jadi fyda,mmg ckp trg2 kat depan kamera...biarla org kate kita x sporting pon..huhu...

CIKU said...

alahai ye ker..dah lama tak tgk citer tu. tak suka sgt citer bang bang boom nih..suka terjah terjah orang berlebihan..kalau betul fyda kena gitu..sian lak dia..rasanya semua perempuan musti malu kalau kena main2 soal jodoh gitu.aityak...

siti kektus said...

kalau kite pon kite rasa nak menangis orang buat macam tu, wuu~

Gadis Kecil said...

kesian fida kan. rasanya dia cam bole terima tapi susah sikit lah. malu kot dia. nak tgok episod next week. Hee

saya datang memberi :)

thank u sudi follow and singgah blog.

769 chop!

syarifahsidrus said...

nak bergurau pun biarla ada batas kan, ni macam melampau je

pha is said...

agak kurang ajar jugak la... bnde ni bukannya boleh buat main2...
nabi dah pesan, 3 perkara yg tak boleh dibuat main2 iaitu NIKAH, talak, dan membebaskan hamba...

jom singgah pulak :
aku jauh tersimpang
aku sombong?
fesbuk : akibat approve yang tak dikenali

noTTy me! said...

law ikowt ktew lerr...
namaw maafkan...
bole maafkan pangai cmni tp cnform amek ms lme2...
neyh pngjrn neyh...
jgn maen2 or graw xpk

Dayana Aj said...

yana tgk...
sian giler kat fyda..
nk bergurau pon agak2 la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...