Sunday, July 10, 2011

10/7/2011..Sweet 22..

salam...huuuu....entry ku untuk hari ini.okek..hari nie..10/7/2011..genap lah usia daku yg ke 22tahun..muda lagi nie..jangan tanya daku sal khawin khawin..daku muda lagi..tak akhil baligh lagi pon..weee..hahaha..

orang kate aku dah tua..aku tak rasa gitu pon..muda remaja je lagi..eh nanti lah aku snap snap pic cake aku..tapi aku beli je..sebab skang aku kat kampung..kat kedah..kalo kat Perak aku dah suh bonda ku buat sendiri je..lagi santik..heeee..tadi ade kenduri cukur rambut tok anak cousin aku..so aku tumpang sekaki la meraikan besday..besday gul la konon nye nie..besday gul tua bangka..wahaha..t aku dah potong cake aku letak ye..wakaka..

okek semperna umo aku yg ke 22 nie..aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak kat arwah mak aku yg dah lahir kan aku..yg dah besar kan aku pai aku berusia 16tahun.."mak..tanpa kasih sayang mak,tanpa tunjuk ajar mak..angah tak kan jadi angah yg sekarang..angah tau mak selalu ade and selalu perhatikan tingkah kiteorg kan..so mak tengok lah angah..dah besar..demok lagi..cume tak bersuami je lagi mak..huuuu.."

untuk ayah.."tenks sebab dah besar kan angah pai angah besar lagi demok sekarang..tenks sebab selalu ade untuk angah..tenks sebab selalu penuhi permintaan angah..tenks untuk segala gala nya..tapi sori ayah..sebab tak dapat bagi ayah menantu and cucu lagi..weeee..angah kan masih muda remaja..lagipun ayah tak mintak..weeee..:p"..siyus nie..kesian ayah aku..adik beradik ayah aku yg pertama,kedua,keempat sume dah ade menantu and cucu..ayah aku anak no3 dari 8 tak de ape ape lagi..sape suruh ayah tak mintak..ngehehe..

p/s:pada yg wish kat enset..and fb toh..tenks sangat sangat..aku terharu..weeee..sahabat sahabat blog jugak ade wish kat fb..tenks korunk..anis sayang korunk..korunk kene sayang anis jugak even anis dah tua..weee..mudah mudahan doa kalian dimakbulkan..amin..

17 comments:

~..Lesung Batu..~ said...

hepi besday!!~ waaa sama besday ngan my mum laa =)

anismelon said...

@lesung batu:ehe..yeke..happy besday 4 ur mum erk..

btw tenks yup...:)

Cik Asma BLuppy said...

hapy besday...
may ALLAH bless u.

ct kektus said...

selamat hari tua kak! hehehe :p


moge sukses dan cepat kaya ye, ;)

syuxer said...

hepi birthday..:)..bila nak kawen??hahahaah...sori gurau je..

emmm semoga awk dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur oleh Maha Kaya..:)

SoLy SoLicious said...

selamat ulang tahun kelahiran.. semoga bertambah rezeki....... btw,semoge cepat kahwin jugak..kihkihkih

najihahfara said...

hepy bufday..
opss i suppose to call u kakak ihihi

dzafira said...

Hepi bufday anis... Tak lama lagi boleh la sy makan nasi minyak anis kan.. .hehe

missina said...

jejalan sini dan ucap happy besday,,,;-)

Unknown said...

happy bestday yeaa anis

Unknown said...

semoga caria selalu

cikgu said...

happy birthday...:)

tamlegend said...

hepi besday...

Lulu Caldina said...

Blogwalking dipagi hari...
selamat pagi :)

Hanis MY said...

happy birthday anis comel! sori lambat wish...semoga sentiasa dilindungi oleh-Nya dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki insyaAllah

Ezad Skytech said...

happy birthday =D

Teha Nur Fateha said...

happy birthday! :)
comel blog ni..

itZ me tehanurfateha =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...