Sunday, July 17, 2011

Kisah Di Produa Service Center

Salam sume..selamat berhujung minggu..weeee..nie nak cite sal semalam..kemane aku menghilang ..weee..okek..semalam aku ikut ayah aku g Ipoh..wat ape??pg service kereta kat Produa..gagah nie nak ikut..sebab g ipoh kan..lepas service leh g jalan jalan..awal subuh nie bangun..6.30pg ayah aku kejut ..kire awal pagi lah aku pegi..yelah g lambat lambat t ramai pulak lah orang..sampai sampai..rupenye org len lepas bersahur lagi dah siap tunggu kat situ..aish..(ayat nak hiperbola saje kan..)..aku sampai pusat serivce toh dalam pukul 7 lebih ke pukul 8 lah..org tak da la ramai lagi kan..
yang best nye kan..kat Produa nie ade sediakan makanan lorh..macam dinner dash toh..pernah main tak??care nak puaskan hati pelanggan yg tunggu lame lame..dye sedia kan la makanan..haaa..mase mula datang ade cake je..cake pandan kot..then aku g pusing pusing..aku datang balik ade nasi lemak pulak..

mase toh ade pameran kereta myvi baru..aku nie..dah bosan..wat la keje gile..aku belek belek kete myvi toh..dari depan..bawak kebelakang..aku duduk duduk lame tau..siap tutup pintu bagai..nasib aku tak baring baring lam kete toh..adeh..aku keluar..pg balik kat sofa..nie nak bg tau..cake yg disediakan awal toh aku and adik aku yg perabihkan..hahaha..perut lantak..datang lagi cake+kerepek..kiteorg sebat jugak..hahaha..aku cakap kat adik aku.."lg lame kite kat sini..mau habis makanan kat sini kite keje kan.."..nasib kiteorg tau malu..nasi lemak tak amik..amik yg ringan ringan je..

mane tak nye..lame sangat..org lain datang kemudian dah balik dah..ade org lain yg tunggu same pai tertido tido..aku cakap kat adik aku.."dah kenyang ngantuk pulak..kang aku tido cam org toh mau kene halau..dah makan tido pulak..baik punye.."..mula lah otak jahat+budak budak aku nie beridea..aku cakap kat adik aku.."me..jom kite huru harekan Produa nie nak..wat cam org terencat akal.."hahaha..bengong aku nie..kalo ikut hati sume org aku nak kacau..haaaa..baru tau rase..(anis anis..umo dah 22..ish ish)..

kul 12 baru siap..boring owh tunggu situ..dah siap ayah aku tanye nak pg mane..aku dah tak larat dah nak pg mane mane..penat menuggu mood pun hilang..so tak nak pg mane mane..ayah aku bawak g makan je..then balik..balik toh aku bawak kerete aku g mandi lak..dah kotor sangat dah..ish ish..pemalas betul..bukan pemalas lah..mase tak de..weee..:p..

nie sayang aku sebelum dimandikan

sayang aku mase dimandikan..nanti ayah bawak kereta nie pg service pulak erk..malas nak tunggu lame lame..baik punye perangai..weee..:p

p/s:Produa..len kali kan..sediakan lah cafe yg sume ade..tomyam..mee sup..ape ape jelah..men order je..tapi free..okek tak cadangan haku..kalo ginie dok tunggu pai petang pon aku sanggup..wakaka..

6 comments:

Ku Azhar said...

tu dia..nk tnggu smpai petang! hehehe

msredcheesecake said...

cik anis,
kalu mak msred...habih suma makanan free dia bedal...msred malu2 swoh mak amekkan...kehjehee

Freaky said...

kalau ada cafe yang sume ade.. memang nak g servis tiap hari la

rara pinkmafia said...

amboi,nk ada tomyam segala.bankrup nt dorg.hehehe

Bro ahmad said...

bro servis sendiri je kereta hmm

tamlegend said...

lama toh servis...lain kali suruh diaorg letak PS3 je kat tmpt tu...kompem leh tggu sampai mlm...kalo cik tam la...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...