Tuesday, July 19, 2011

Jom makan..Black pepper grilled chicken chop

Hehehe..tak terlambat lagi kan nak pau org tok belanje..aku still birthday girl what..ngehahaha..jom makan..jemput jemput hidu bau..ngeeeee..tadi aku pegi melantak dekat..hotel lima bintang..jangan kao percaya..hahaha..aku g makan kat sini jer..

pic cik google..Nineteen81 Rumah Rehat Tapah

sape lah yang malang toh kan..mula aku nak makan mcd..teringin..huuuu..tp ape kan daya..jauh..esok aku nak balik seri iskandar..t penat..so..dye ajak aku makan kat sini..konon kate nye na makan spaghetti..malangnye di sini tak de jual..mahap ye dik..yang aku punye je ade..aku memang na makan yang ini pon..heeee

dye nie lah yg haku pau..adik aku..

gediksss kao perempuan

makanan beliau..kuetiaw kerang saje..mengganti kan speghetti...kesian..ngeeee

muke lapau nie..ishhh..tibe tibe tangan aku leh berubah ubah wei..bile si kidal berpura pura pegang pisau belah kanan..akaka..

hehehe...makan sambil bergambar okek..

wa tak larat dah nak pura pura..okek..tukar tangan..makan tangan kanan lebih afdal kan..weeee..

hurm...rase dye..okek lah..boleh la makan lagi..tambah lemak..harge..affordable..sume org mampu..hehe..

p/s:sekian saja lintas lansung dari anismelon.blogspot.com...ngantuk sudah..tido tido..hohoho..

11 comments:

dzafira said...

Makan guna tangan kanan tau.. ;)

Selamat tido ye Anis..

Ms Z said...

wahh.. sedapye sedapye. geram je tgok. haha

Bro ahmad said...

buat terliur bro je entri ni hahaha...:)

siti kektus said...

perut sudah kenyang, hati pon girang lah kan. ^^


eh, patotnya kak, krohh krohh bukan hohoho *

*psst, itu bunyi berdengkur tau kak. hehe :p

cik najihah said...

alaaaaa sedapnye...tengah lapa ni

tamlegend said...

kirim salam adik yer...he

SweetLikeWhat said...

nampak menarik lah restoran tu.. :D

Niena Pengembara Ilahi said...

best nyeee.. lamb chop xde?
:D

Niena Pengembara Ilahi said...

best nyeee.. lamb chop xde?
:D

tamlegend said...

akupun dah g kursusnya...penjagaan cendawan ni rumit n terlalu berisiko..kena fikir balik la nak buat bisnes ni..huhu..



haah..kim salam adik yer..nama,TAM, umo, tak tua sangat...alamat, shah alam...hehe.ok???

Abang Stalker said...

hahah...



adik+kakak retisss tu~

;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...