Sunday, July 3, 2011

Warkah Buat Awak...



hurmmm..dengar muzik instrumental nie..aku jadi sedih..sebak tibe tibe..kalo dulu aku bermain dengan cinta..tapi sekarang aku bermain dengan sahabat..aku tau aku salah..dah berkali kali aku minta maaf..tapi..hurmmm..dye terus SEPI..SEPI toh yg buat aku terus menerus dirundung rasa bersalah..setiap hari aku tunggu dye tok dengar perkataan "saya dah maaf kan awak.."tapi setiap kali toh lah hampa..

awak..sy sedih..sy perlukan awak tok dengar keluh kesah sy..sy perlukan awak tok bace entry entry sy..tok kongsi cerita sy..sy perlukan awak tok menasihati sy..sy perlukan awak tok bace cerpen cerpen sy..sy minta maaf sebab marah awak..tapi..awak yg buat sy marah..dulu awak lain..tapi malam toh awk lain..

kalau tak setiap malam awak mesti tunggu sy kan..even awak penat even awk ada kerje awak akan on9 jugak tok tau khabar sy..pai kan sy cakap "setia betul awak dekat sy"..sikap awak yg dulu buat sy selese berkawan dengan awak..awak faham jiwa sy..awak tau tak sy sedih??maaf kan sy..kalau awak dah tak nak kawan ngan sy pon tak pe..janji awak maaf kan sy...sy tunggu perkataan nie.."saya dah maafkan awak.."..khas untuk awak..AHMAD SHAUKI..harap awak bace..

7 comments:

sab solhi said...

sabar.. dlam persahabatan ada manis dan pahitnya... tp semuanya akan menjadi manis suatu hari nt... manusia juga akan mudah berubah... =)

Bro ahmad said...

sabar..ye anis dah lumrah manusia...:)

Ku Azhar said...

hmm...sabar ye...hmmm nk wat cmne ek...haaa....try bg badge br nie kt dia :D

syafeeqa said...

arghhh.. syadhuu jee dengar music tuh.. sobssss..

semoga hbungan persahabatan tuh berkekalan. insya Allahh :)

tamlegend said...

laki ni ada satu sifat y mmg susah sikit nak kontrol...ego...

cik najihah said...

sy maaf kan awak..hihi..
we're in da same situation lah dear uhuk..

Lavender Lassie Roses said...

anis~ sedeynye... :( sebab kata2 dlm video tu mengingatkan saya pada kisah lama... huhuu~ sebaknye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...